جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۰:۰۷
کد خبر: ۴۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
تودیع و معارفه
طی حکمی از سوی استاندار فارس، مجید جمالی طلب بعنوان بخشدار مشهدمرغاب منصوب شد.

به گزارش تنویر قادرآباد،عصر  امروز و در جلسه شورای اداری بخش مشهدمرغاب که با حضور معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس،  امام جمعه موقت قادرآباد، فرماندار خرم بید و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بخش برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات حجت علی سلیمی بخشدار سابق ، مجید جمالی طلب به عنوان بخشدار جدید مشهدمرغاب  معرفی شد.

حجت الاسلام ناظمی امام جمعه موقت قادرآباد در این مراسم گفت: توفیق خدمت در این نظام مقدس ، سعادتی است که خداوند متعال به انسان عطاء نموده و مسئولیت سنگینی است که به دوش انسان گذاشته می شود.

وی افزود: مسئولین باید با توجه به دستور امیرالمومنین(ع) بدون هیچ واسطه ای با مردم در ارتباط باشند.

وی حضور در نماز جمعه،ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری مشکلات آنها،علاقه مند بودن به جایگاه روحانیت و ارتباط با دفترامام جمعه از ویژ گی های خوب و بارز سلیمی دانست.

ناظمی ضمن تقدیروتشکر از زحمات بخشدارسابق افزود:امروز تودیع ومعارفه این دوبرادر عزیز را به فال نیک می گیریم وامیدواریم خداوند توفیق خدمت رسانی بیشتری را به ما عنایت فرماید.

وی هم چنین در ادامه گفت: از اعضاء شورای اسلامی قادرآباد نیز به خاطر انتخاب یک شهردار بومی و مجرب  تقدیر وتشکر می نمایم.

حجت علی سلیمی از دیگر سخنرانان این مراسم گفت: صفا ، صمیمیت مردم بخش مشهدمرغاب،الحق سرمایه ای ارزشمند برای من در طول خدمت در این منطقه بود.

وی اظهارداشت: اگر دیدید مردم به لطف خداوند به شما مراجعه می کنند قدر بدانید، مبادا مراجعات مردم ما را از خودمان غافل نماید.

حجت الاسلام موسوی نژاد نیز در این مراسم گفت: قطعاً همدلی از نشانه های جوامعی است که دارای تعامل و تعالی است و بی شک این امر سبب موفقیت آن جامعه خواهد شد .

علی زمانی فرماندار خرم بید یکی دیگر از سخنرانان این مراسم نیز گفت:امروز دولت از پروژه های بخش خصوصی حمایت می کند زیرا عملی شدن  این پروژه ها سبب رونق اقتصادی کشور می شود.

وی در بخشی از سخنان خود ،سلیمی را بعنوان خدمتگذاری مخلص،جدی ،پرتلاش و حساس به خدمت به مردم  دانست  و گفت:این نیروها و خدمت ها ی آنها،برای مردم یک سرمایه گران بها می باشد.

فرماندار خرم بید،بخشدار جدید را نیز جوانی باتجربه  و فعال معرفی نمود وگفت: قطعاً  چشم انداز ایشان نیز برای خدمت رسانی در منطقه روشن است.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس بعنوان سخنران پایانی این مراسم گفت:بسیاری از مسئولانی که استاندار محترم حکم آنها را امضاء کرده اند حاصل تعامل ائمه جمعه، نماینده مردم واستانداری بوده است.

صغیر خطاب به بخشدار جدید گفت: شما در منطقه ای می خواهید شروع به فعالیت نمائید که مردم آن  122شهید تقدیم میهن اسلامی نموده اند پس رسالت شما دوچندان است.

وی افزود: ایجاد امنیت ،هماهنگی بین ادارات و برگزاری انتخابات سه وظیفه مهم یک بخشدار در منطقه فعالیت خود است.

وی ضمن تقدیر وتشکر از حجت علی سلیمی بخشدار سابق،جمالی طلب بخشدار جدید را جوانی با انگیزه بالاو پرتلاش معرفی نمود.

در پایان این مراسم سه ساعته، متن حکم انتصاب جمالی طلب بخشدار جدید قرائت شد و از زحمات 5 ساله حجت علی سلیمی بخشدار سابق تقدیر و تشکرگردید

گفتنی است، مجید جمالی طلب بخشدارمشهدمرغاب، مسئولیت های مختلف از جمله :نقشه برداری مترو شیراز،کارشناس امور معادن وفلزات  و رئیس گروه برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری آباده  را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: