جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۰:۲۷
کد خبر: ۴۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس گفت: دویست و هفتاد و یکمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه بزرگ، سه‌شنبه 27 آبان در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي فارس آغاز بكار مي‌كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان، احمدرضا نداف در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با برگزاري سيزدهمين نمايشگاه كتاب شيراز، دومين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال فارس، از27 آبان تا3 آذرماه از و ساعت 10تا 19 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، برگزار مي‌شود.

 

نداف افرود: در سال جاری یک سالن را به رسانه‌های دیجیتال اختصاص دادیم، سالن ملاصدرا به این رسانه‌ها اختصاص یافته است که نزدیک به 70 شرکت در حوزه نرم‌افزاری به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت. 


نداف از توزیع یک میلیارد تومان بن در این نمایشگاه نیز خبر داد و ابراز کرد: از این مقدار 200 میلیون تومان یارانه و 800 میلیون تومان پول مخاطبان نمایشگاه است که بن اهدایی اداره ارشاد فارس مانند سال گذشته نزدیک 6 میلیون تومان است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری آیین گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب اظهار داشت: در این مراسم کاراندیش قائم مقام وزیر و معاون پشتیبانی، صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، شهرام‌نیا مدیرعامل مؤسسه فرهنگی نمایشگاه‌های ایران و تعدادی از مسئولان ارشد فارس حضور خواهند داشت.

نداف با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه یادشده از اجرای 14 خبر داد و افزود: با توجه به تقارن این نمایشگاه با ایام محرم تم برنامه‌های نمایشگاه نیز به سمت فعالیت‌های مذهبی رفته است و در این راستا شب شعر عاشورایی نیز برگزار خواهد شد.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: