يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
روز گذشته؛
روز گذشته جلسه ستاد هفته بسیج شهرستان داراب و در آستانه آغاز هفته بسیج با حضور مسئولین ادارات با هدف هماهنگی اجرای برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج ،در محل فرمانداری برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛ روز گذشته جلسه ستاد هفته بسیج شهرستان داراب و در آستانه آغاز هفته بسیج با حضور مسئولین ادارات با هدف هماهنگی اجرای برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج ،در محل فرمانداری برگزار شد.
 
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان داراب برگزار شد

عبدالرضا قاسمپور فرماندار شهرستان داراب به مناسبت برنامه ریزی بزرگداشت هفته بسیج در جمع مدیران ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر هفته بسیج را فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزشها دانست و گفت: سالگرد بسیج مستضعفان یادآور خاطره پرشکوه مجاهدانی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری، شجاعت و شهامت را ترسیم کردند.

قاسمپور بسیج را یک افتخار و یک ارزش دانست و گفت: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است، روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا جمهوری اسلامی بتواند بار سنگینی را که بردوش دارد که همان بار هدایت الهی و سعادت انسانهاست به سر منزل برساند.

وی در ادامه اظهار داشت: بسیجیان عزیز هم از زمان جنگ و هم در وضعیت فعلی نقش آفرین بوده و هستند و با توجه به نامگذاری سال جاری بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، در این خصوص نیز عزیزان بسیجی تلاشها و خدمات قابل توئجهی داشته اند.
 
وی درپایان تأکید کرد: مدیران ادارات نهایت همکاری با ناحیه مقاومت بسیج سپاه داشته باشند و در برنامه های هفته بسیج شرکت کنند و ستاد هفته بسیج در بخشها تشکیل و فضاسازی تبلیغاتی لازم در سطح شهرستان صورت گیرد.
 
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان داراب برگزار شد

در ادامه سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته بسیج افزود : همانگونه که بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس حماسه آفریدند. امروزه نیز با توجه به اینکه دشمن تمام توان خود را برای انحراف نظام  بکار می گیرد بسیجیان باید در تمام عرصه ها حضور داشته باشند ودر مقابل تهدیدات ، حماسه ساز باشند.
 
وی با یاداوری رشادتها و جانفشانیهای بسیجیان سلحشور در طول ۳۵ سال حیات با برکت این نهاد مقدس گفت: بسیج شجره طیبه ای است که برکات و ثمرات زیادی را برای نظام و حفظ ارزشهای انقلاب داشته است .

صادق زاده ضمن بازخوانی فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری درباره  بسیج  و ضرورت و اهمیت توجه به آن به تشریح برنامه های محوری هفته بسیج پرداخت.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب همچنین اظهار امیدواری کرد  با هماهنگی و هم دلی ادارات و نهادهای شهرستان ،‌امسال  برنامه های هفته بسیج ، به نحو بهتر و با شکوه تری اجرا گردد.
 
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان داراب برگزار شد

سروان پاسدار غلامرضا شاکر مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج داراب نیز دراین جلسه ضمن تشریح اهداف و برنامه های هفته بزرگداشت بسیج افزود: در طول این هفته بیش از 160 برنامه مختلف درسطح شهرستان برگزار خواهد شد.

غلامرضا شاکر در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: برنامه های گرامیداشت این هفته در تمام پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج با محوریت برنامه های مهم و شاخص برگزار خواهد شد که همایش ائمه جمعه و جماعات، حضور حلقه های صالحین در میقات نماز جمعه ،دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، و.. جزو برنامه های گرامیداشت این هفته خواهد بود.

وی در ادامه از کلیه نهادهای مربوطه خواستار مساعدت کامل در زمینه های پشتیبانی و فضاسازی در سطح شهر شد.در پایان این نشست اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج به بیان اهداف و برنامه های خود در طول این هفته پرداختند.
 
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان داراب برگزار شدجلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان داراب برگزار شدجلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان داراب برگزار شدجلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان داراب برگزار شد
 
انتهای متن/224224

 
نام:
ایمیل:
* نظر: