دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۵:۱۳
کد خبر: ۴۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۵۰۰ برنامه در شیراز توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) برگزار می‌شود، گفت: برگزاری پیش یادواره شهدای سادات استان فارس از جمله این برنامه‌ها است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، پاسدار جواد قناعتی بعدازظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های بسیج سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: رسالت امام حسین(ع) سرلوحه بسیج است و بسیج پیرو مکتب عاشوراست و شعارش هیهات من الذله است.
وی با بیان اینکه خصوصیت و ویژگی‌های عاشورا و محرم درسی برای بسیج و بسیجیان است، افزود: باید اراده ما بر اراده دشمن غلبه کند و عرصه ترک صحنه نیست و از نظر قرآن باید دشمن را خوب شناخت و این از وظایف ماست.
فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز با اشاره به اینکه ایران اسلامی بیش از بیست سال در عرصه جنگ نرم در مقابل دشمن ایستاده، خاطرنشان کرد: باید همان طور که در عرصه جنگ سخت در مقابل دشمن به پیروزی رسیدیم در این عرصه نیز موفق شویم.
پاسدار قناعتی تصریح کرد: نظام ما به فرموده رهبرمان با مردم دیگر ملت‌ها مشکلی ندارد و استکبارستیزی سرلوحه بسیج است و باید با درایت عمل کند و باید توجه داشت که دولت آمریکا یک حق‌ناپذیر مطلق است و این موضوع نباید فراموش شود.
وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج امسال در پایگاه‌های مقاومت در ناحیه بقیه‌الله(عج) بیش از 500 برنامه در مناطق و محلات مختلف برگزار می‌شود، بیان کرد: از جمله برنامه‌های این هفته برگزاری مراسم ویژه شهادت حضرت رقیه(س) با حضور دختران 3 ساله در مجتمع شلمچه در 5 شنبه آینده است.

پیش یادواره شهدای سادات با عنوان امامزادگان عشق
فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز با بیان اینکه در هفته بسیج پیش‌یادواره شهدای سادات استان در محله سنگ‌سیاه شیراز برگزار می‌شود، عنوان کرد: یادواره شهدای شیراز با عنوان امامزادگان عشق در محله سنگ سیاه و محلات قدیمی شیراز برگزار می‌شود.
پاسدار قناعتی با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌های این ناحیه گفت: نمایشگاه دستاوردهای بسیج در نواحی مختلف و برگزاری بسیج اصناف برای تجلیل از کاسبان بهشتی در شیراز برگزار می‌شود و نمایشگاه‌های دیگر از جمله نمایشگاه ویژه اقتصاد مقاومتی و روشنگری نیز از این دسته بوده و اجرای نمایش، افتتاح 4 حوزه مقاومت، دو سوله ورزشی، 21 پایگاه مقاومت و بیش از 15 پروژه عمرانی و برگزاری ارودهای جهادی با تمرکز در محلات آلوده، عطر‌افشانی و گلباران مزار شهدا، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مجمع عالی بسیج، برپایی همایش حماسه سازان دیروز- رهپویان امروز ویژه تقدیر از پیشکسوتان بسیجی، همایش فرمانده‌هان بسیجی از دیگر برنامه‌های این ناحیه است.
این فرمانده اظهارداشت: اجرای نمایش تئاتر، برگزاری اردوهای جهادی با تمرکز بر اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق کم برخوردار شیراز، سرکشی از خانواده شهدا، همایش مقابله با پدیده ماهواره و سبک زندگی اسلامی، مشاوره رایگان، برپایی نشست های سیاسی، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری رزمایش فرهنگی رزمی بسیجیان، مسابقات کتاب و نقاشی از دیگر برنامه های هفته بسیج در این ناحیه است.
وی در پایان با بیان این که هویت عاشورا و حقیقت بسیج تناسب ویژه ای با یکدیگر دارند گفت:افتخار بسیج پیروی از مکتب عاشوراست و ویژگی های عاشورا و محرم از جمله فداکاری و ایثار از خصوصیات شاخص بسیج است.

امروز تفکر بسیجی در جهان فراگیر شده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز نیز گفت: امروز تفکر بسیجی در جهان فراگیر شده و بیداری اسلامی منطقه، نشات گرفته از روحیه و تفکر بسیجی است.
حجت الاسلام سید امرالله محمدی بیان کرد: بسیج به عنوان نیروی اثر گذار در جامعه خود را در چارچوب خاصی تعریف و محدود نکرده و در تمام بخش ها حضور موثر و فعالی دارد.
انتهای پیام./224224


نام:
ایمیل:
* نظر: