آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرقان خبر داد:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرقان از برگزاری یادواره شهدای این بخش خبر داد.

غلامرضا زارعی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانشجوی زرقان اظهار داشت: این یادواره با عنوان بوی سیب دوم و سوم آذرماه در زرقان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سخنرانی سرهنگ پاسدار اسفندیار رضایی معاون دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس، روایتگری و پرده خوانی برادر داود دهقانی و مداحی برادر مهدی مختاری از برنامه های یاداره شهدای دانشجوی زرقان در 2 آذر است افزود: روایتگری مستندساز برجسته کشوری  سهیل کریمی از جبهه مقاومت اسلامی و اکران مستند آرامش شام با حضور کارگردان این برنامه محمد هادی نعمتی از برنامه های سوم آذر ماه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های زرقان اضافه کرد: همراهب ا مراسم یادواره شهدای زرقان، نمایشگاهی با موضوعات و محتویات کربلا،عاشورا و عبرت گیری از این حادثه، دفاع مقدس و سربلندی ملت ایران و شکست دشمن، نا امیدی دشمن و ایجاد جنگ امروز و وظیفه ما در این عرصه، جبهه مقاومت و پیشرفت ایران و امت اسلام تا ظهور حضرت صاحب(عج) نیز برپا می شود.

زارعی اضافه کرد: این یادواره در راستای پاسداشت نام شهدا به ویژه شهیدان سنگر علم و با هدف الگو سازی برای دانشجویان نسل جوان برگزار می‌شود.

وی یادواره‌ شهدا را زیباترین فعالیت فرهنگی‌ برشمرد و تصریح کرد: شهدای دانشجو به عنوان عضوی از نخبگان جامعه که سنگر دفاع مقدس را بر سنگر دانشگاه ترجیح دادند، الگوی شایسته‌ای برای جوانان و دانشجویان امروز به حساب می‌آیند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرقان با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  گفت: باید تلاش کنیم نسل جوان با سیره شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: