شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۸:۲۰
کد خبر: ۴۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
پيام سردار نقدي به كنگره ي ملي شهداي عكاس "يك پلك آسمان"
رييس سازمان بسيج مستضعفين: حكايت جانبازي ها و فداكاري عكاسان در انقلاب و دفاع مقدس حكايت عشق است و حكايت عكاسان شهيد ، داستان عبور از مرزهاي عشق و ذوب شدن در معشوق.




بزودي عكس زيباي نماز جماعت در مسجد الاقصي به امامت امام خامنه اي را در قاب تاريخ جاودانه ميكنيم

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج؛ اولين كنگره ي ملي شهداي عكاس با عنوان "يك پلك آسمان" در يزد برگزار شد. سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين نيز به اين مناسبت پيامي صادر نمودند. در اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام بر بيدار دلان بسيجي كه براي به تصوير كشيدن و ماندگار كردن لحظه هاي ناب رشادت ها و مظلوميت هاي رزمندگان قهرمان جبه هاي حق عليه باطل دل به درياي خطر زدند و با عروج خونين خود ماندگارترين تصوير در قاب دل آزادگان و حق پرستاران همه ي تاريخ شدند.

سلام بر عكاسان شهيدي كه دريچه دوربينشان از دنياي ماده گرا، لذت جوي و شهوت ران پنجره اي به سوي حقيقت هستي و جهان زيبايي اخلاص و ايثار و معنويت گشود.

عكاساني كه با مستند ترين و صادقانه ترين روايت از انقلاب و دفاع تاريخي ملتي كه تمام قد همزمان رو در روي همه ي قدرت هاي شيطاني ايستاد و جبهه دروغ و تزوير را رسوا كردند.

درود بر روشن ضميراني كه هنرمندانه تفاوت حق و باطل را همچون تمايز رنگ سفيد و سياه تصوير تبيين كردند و از ميان همه ي رنگ ها براي خود رنگ خدا را گزيدند.

حق طلباني كه با روايت تصاوير ظهور يافته از حقيقت ناب آرام و قرار نداشتند و تاريك خانه ي عالم جهل را رها كرده به تجليلگاه نور شتافتند .

سلام خدا بر دليراني كه بي هيچ سپر و زره بر فراز سنگرها و خاكريزها جان خود را در آماج تيرها و تركشها قرار دادند تا حقيقت را آنگونه هست ببينند و درس آن را براي نسل ها و قرن ها جاودانه كنند.

آفرين بر نيك ناماني كه كمبود ها و  نداري ها و تحريم ها وبهانه نكردند و با كمترين امكانات،بي هيچ سلاحي به خاكريزجنگ سخت دشمن زدند تا نسل هاي امروز و فردا حجت هاي انكار ناپذير ي بر اثبات حقايق خويش داشته باشد .اسنادي به زبان همه از هر قوم زبان و نژاد و مليت و در هر سن و سال و جنسيت و نشر اسنادي به زبان همه ي جهان .

قسم به ضرب آهنگ نفس هايتان در عبور از مقابل تراشه هاي تيربار ،قسم به قدمهاي استوارتان در لحظه هايي كه بي اعتنا به خون هاي جاري از زخم هاي تركش آنگونه آرام حلقه هاي فيلم را عوض مي كردي ، مبادا صحنه اي رااز دست بدهي ، با شما عهد مي بنديم كه به زودي عكس زيباي نماز جماعت با شكوه مسجد الاقصي به امامت امام خامنه اي را در قاب تاريخ جاودانه كنيم و ميثاق مي بنديم تا آخرين صحنه ي نبرد را به تصوير نكشيم دست از مبارزه نخواهيم كشيد و آنگونه كه امام خميني (ره) فرمود تا بانگ لااله الا الله و محمد رسول اللهدر جهان طنين نيفكند مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هم هستيم .

حكايت جانبازي ها و فداكاري عكاسان در انقلاب و دفاع مقدس حكايت عشق است و حكايت عكاسان شهيد ، داستان عبور از مرزهاي عشق و ذوب شدن در معشوق .

حضور حماسه سازي كه زيربناي هنر عكاسي پيشرفته كشور شد و حضور پر تعداد و فراگير ي كه افتخار و سر آمدي صاحبان اين هنر را گواهي مي دهد .

و اين كنگره فرصتي است براي تجديد ميثاق با شهيدان بزرگوار و ياد آوري سنگيني بار مسئوليتي كه با رفتن آنان امروز بر دوش ماست.

خدايا ما را آنگونه قرار ده كه رهرو آنان باشيم.دوربين هايمان را در مسيري بچرخانيم كه معبر وصول تو باشد و روي اهدافي كليك كنيم كه غايتيش تو باشي .
آمين يارب العالمين
سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي
رييس سازمان بسيج مستضعفين

انتهاي پيام

نام:
ایمیل:
* نظر: