آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
به همت بسیج دانشجویی؛
یادواره شهدای دانشجوی زرقان به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.
یادواره شهدای دانشجوی زرقان توسط بسیج دانشجویی به همراه نمایشگاهی با موضوعات و محتویات کربلا، عاشورا و عبرت‌گیری از این حادثه، دفاع مقدس و سربلندی ملت ایران و شکست دشمن برگزار شد.

در این مراسم معاون دانش و پژوهش سپاه فجر استان فارس با تأکید بر تربیت اقشار مختلف جامعه متناسب با شهدا اظهار داشت: اقتدای جامعه به شهدا، ما را در برابر اقدامات دشمن در ابعاد مختلف واکسینه می‌کند.

اسفندیار رضایی بابیان اینکه با فرهنگ جهاد و شهادت می‌توان مقابل هجمه عظیم دشمن ایستاد افزود: در جنگ نابرابر فرهنگی، با الهام از دفاع مقدس می‌توان سربلند بیرون آمد.

رضایی در ادامه با اشاره به هفته بسیج بیان داشت: دانشجوی بسیجی باید بداند که تنها گریه و عزاداری برای اباعبدالله‌الحسین (ع) در این دوران کارساز نیست بلکه شیعه اباعبدالله (ع) باید آگاه و نسبت به مسائل زمان خود بصیرت داشته باشد.

در حاشیه این مراسم مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرقان گفت: با توجه به رسالت بسیج دانشجویی، یادواره شهدای دانشجوی زرقان را برگزار کردیم.

غلامرضا زارعی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه‌ها افزود: با فرهنگ ایثار و شهادت و سرلوحه قرار دادن راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس، آسیبی از جانب دشمنان به کشورمان نخواهد رسید.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرقان اضافه کرد: تکیه‌بر نهاد ارزشمندی مانند بسیج به‌ویژه بسیج دانشجویی می‌توان جامعه را بیش‌ازپیش به سمت دستاوردهای عظیم و بزرگ مدنظر مقام معظم رهبری هدایت کرد.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: