آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
یادواره شهدای دانشجوی لارستان به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزارشد.

مراسم یادواره شهدای دانشجویی لارستان با عنوان "یادواره از قلم تا ملکوت" به همت بسیج دانشجویی این شهرستان در در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی وفقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دانشجویان با قدم برداشتن در مسیر خودسازی و معنویت می‌توانند پرچم مطالبه‌گری را بالا برده و مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به خاطرات شهید باکری در دروان دانشجویی افزود: به فرموده این شهید بزرگوار پیمودن راه بدون خودسازی و انجام عبادات امکان پذیر نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی وفقیه در سازمان بسیج مستضعفین، صداقت در عمل و راستی با خدا و خویشتن یکی از  صفات شهید باکری عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجویان باید با الگو قراردادن رفتار و منش این شهید بزرگوار مسیر انقلاب را بپیمایند.

 

در ادامه این مراسم هاشم پیش بین مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان لارستان از رونمایی دو کتاب شهدا با عنوان های "شهدای لار و کتاب شهدای دانشجویی شهرستان" در یادواره شهدا خبر داد: این اقدام، کاریعلمی و نو در یادواره شهداست.

 وی  بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی،‌ پیش یادواره‌های دانشجویی، دیدار با خانواده شهدای دانشجو از  اقدامات دیگر برای برگزاری این کنگره بوده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: