آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
یادواره شهدای دانشجو "از قلم تا ملکوت" در لار – ۲؛
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیمودن راه بدون خودسازی میسر نیست و شما دانشجویان بدانید که اگر در مسیر خودسازی و معنویت قدم برداشتید می‌توانید پرچم مطالبه‌گری را بالا بگیرید و مطالبه کنید.

سردار مهران طهماسبی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان شب گذشته در یادواره شهدای دانشجویی شهرستان لارستان با عنوان "از قلم تا ملکوت"، با بیان خاطراتی از شهید مهدی باکری در دوران دانشجویی قبل از انقلاب بیان داشت: شهید باکری در دوران دانشجویی اعتقاد داشت راه سخت و دشواری پیش رو است که نیاز است توشه و بار معنوی کامل و لازم را همراه داشت.

 

وی افزود: این شهید بزرگوار می‌فرمایند که پیمودن راه بدون خودسازی و انجام عبادات امکان پذیر نیست و شما دانشجویان بدانید که اگر در مسیر خودسازی و معنویت قدم برداشتید می‌توانید پرچم مطالبه گری را بالا بگیرید و مطالبه کنید.

 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: صداقت در عمل و راستی با خدا و خویشتن یکی از دیگر صفاتی است که شهید باکری داشت و امروز دانشجویان باید این رفتار و منش این شهید بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهندتا بتوانند مسیر و انقلاب را پیمود و بدانید بدون این صفات نمی‌توانید مخلصانه این مسیر را به پایان برسانید.

 

طهماسبی تصریح کرد: ایشان وقت خود را به مطالعه، مباحثه و مذاکره، انجام کارهای خوابگاه دانشجویی، انس با قرآن و آشنایی با معانی و مفاهیم اسلامی، تفکر در موضوعات هدف آفرینش و کوهنوردی تقسیم می‌کرد و امروز همین رفتار شهید باکری خواسته تحصیل، تهذیب و ورزش مقام معظم رهبری از شما جوانان و دانشجویان است.

 

وی در پایان این برنامه با اشاره به کتاب‌های "سلام بر ابراهیم" و " من زنده‌ام" خاطراتی از اسارت معصومه‌آباد، نویسنده کتاب من زنده‌ام و شهید ابراهیم هادی برای دانشجویان بازگو کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: