گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۴۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
فرمانده سپاه فراشبند در یادواره شهدای شهرستان بیان کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند فراشبند در یادواره شهدای 251 شهید شهرستان فراشبند که مناسبت هفته بسیج در تنالار وحدت برگزار شد هدف بسیج را تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش تنویر به نقل از  نخل بیدار سرهنگ پاسدار امید نصیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در یادواره شهدای 251 شهید سرافراز شهرستان فراشبند ابتدا ضمن گرامی داشت هفته بسیج از حضور خانواده های شهدا، بسیجیان ورزمندگان و عموم مردم تقدیر کرد.

 

نصیبی جلسه یادواره شهدا را بسیار مهم نامید وبیان داشت: این جلسه به یاد شهید است وهر چه از شهید وشهادت بگوییم کم است و وظیفه امروز ما این است که یاد ایثار گری شهدا باشیم وبدانیم که شهدا از ما چه می خواهند .

 

فرمانده ناحیه فراشبند افزود : شهدا بیش از هر چیز حراست از حریم مقدس ولایت را می خواهند و امروز که دشمن کیان انقلاب اسلامی را هدف قرار داده و میخواهد به هر طریق کشوری راکه مانعی در راه اهداف و منافعش است به زانو دراورد، باید هوشیار تر باشیم .

 

سرهنگ نصیبی خاطر نشان کرد: دیروز شهیدان ما جهاد اصغر را انجام دادند ولی امروز خانواده های آنان در عرصه جهاد اکبر با دشمن هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به جنگ های روانی و جنگ نرم به راه افتاده توسط دشمن بیان داشت: عرصه جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ سخت است و در جنگ نرم کسی که تسلیم دشمن می شود و از بین می رود خانواده آن ذلیل و سرافکنده خواهد شد.

 

نصیبی از بین بردن استقلال فرهنگی و نظام اسلامی  وتبدیل آن به یک نظام سکولار (نظام فاقد غیرت دینی ) را از خواسته های دشمن خواند و انتشار شبهات و خرافه ها در جامعه و خصوصا بین جوان هارا از همین  حربه های دشمن خواند .

 

فرمانده سپاه فراشبند در ادامه بصیرت را نیاز اصلی جامعه امروز خواند وبیان دشت: برگزاری این چنین تجمعات و یادواره ها و برنامه های مذهبی و فرهنگی باید  نقش بصیرت افزایی را بصورت کامل ایفا کند تا با حضور پر شور عموم مردم و جوانان ، برنامه ها و توطئه های آنها خنثی شود.

 

انتهای پیام /224224

نام:
ایمیل:
* نظر: