آخرین اخبار
کد خبر: ۴۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز خبرداد:
مسئول دفتربسیج دانشجویی شهید چمران شیراز از برگزاری یادواره شهدای جهاد علمی در شیراز خبر داد.

مهدی مسلمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یادواره شهدای جهاد علمی شنبه 15 آذر ماه جاری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز با همکاری این دانشگاه برگزار می شود اظهار داشت: در این یادواره پدر بزرگوار شهید مصطفی احمدی روشن سخنرانی خواهد کرد.

وی، پاسداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عرصه علمی و هسته ای و ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف برگزاری این یادواره ها برشمرد و افزود: داشت شهدا مثل دژی مستحکم از ایران اسلامی حفاظت و پاسداری می کنند.

مسلمی اضافه کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا، زنده‌ نگه داشتن یاد این بزرگواران و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثارگری و الگوسازی شهدا برای نسل کنونی است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز با تاکید بر تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور همراه با وحدت و همدلی و تاسی از مقام معظم رهبری گفت: دشمنان با ترور دانشمندان هسته ای به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و توقف این فن آوری نوین بودند.

مسلمی، تعالی و تقویت آرمان های اسلامی و انسانی ملت عزیز ایران را از ایثارگری های شهدا دانست و تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری بصیرت، تیزبینی، ایثارگری و فداکاری  از ویژگی های شهدای والامقام هسته ای هستند.

وی بیان داشت: این مراسم با مداحی، شعرخوانی و برنامه های فرهنگی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: