آخرین اخبار
کد خبر: ۴۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس مهمترین ویژگی شهدای دانشجو را انتخاب آگاهانه شهادت دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس به همراه جمعی از معاونین، مسئول بسیج دانشجویی آن دانشگاه، مسئولین بسیج دانشجویی استان در منزل دانشجوی شهید مهدی ظل انوار یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

در این دیدار اسماعیل قزل سفلی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: یکی از برنامه های یادواره سرداران و 380 شهید دانشجوی استان فارس سرکشی از خانواده محترم این بزرگواران است.

وی یادواره شهدا را بهانه ای برای ایجاد گنجینه آثار شهیدان دانست و تصریح کرد: متاسفانه با گذشت سالها از جنگ تحمیلی هنوز آثار شهدا ناقص است و با توجه به اینکه مادران و پدران شهدا گنجینه ای ارزشمند هستند از این رو با ملاقات آن ها می توان به جمع آوری آثار شهدا بپردازیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر تکریم خانواده شهدا گفت: باید قدر پدران و مادران شهدا را بدانیم که الگوهای اخلاقی و عملی خوبی برای نسل جوان تربیت کرده اند.

قزل سفلی اضافه کرد: شهدای دانشجو راهشان را آگاهانه انتخاب کردند و از این رو سرآمد ما هستند.

در این دیدار عبدالرسول قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دیدار با خانواده محترم شهدا را کوچکترین قدمی دانست که می توان برای این عزیزان برداشت.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا رفتند و جانشان را فدای نظام و انقلاب کردند.

در ادامه نیز حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان داشت: شهدا با خدای خود معامله کردند و خداوند متعال نیز مزد آن ها را داد و همچنین در نزد خداوند اکرام می شوند.

وی با بیان اینکه شهید در راه انقلاب و اسلام خون داد و به این مرتبه رسید افزود: برای ما رهرو شهید بودن یک آرزو است.

در این دیدار خانواده شهید مهدی ظل انوار به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

 شهید مهدی ظل انوار دانشجوی رشته شیمی دانشگاه شیراز بود که در دی ماه 1365درعملیات کربلای 5  به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: