جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۹:۱۸
کد خبر: ۴۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا با محوریت استکبار ستیزی همزمان با شانزدهم آذر ماه روز دانشجو برگزار می شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، دومین دوره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا با محوریت استکبار ستیزی با همت حزب الله سایبر، سازمان فضای مجازی سراج، سازمان هنری رسانه ای اوج، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و شبکه نصر تی وی همزمان با شانزدهم آذر روز دانشجو برگزار می شود.

این جایزه بزرگ در دو بخش اصلی در رشته های عکس، پوستر، کاریکاتور و بخش جانبی در رشته های مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ، نرم افزار و اپلیکیشن موبایل برگزار می گردد.

جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا با موضوعات چرا مرگ بر آمریکا؟، چرا آمریکا غیر قابل اعتماد است؟، آمریکا و عهدشکنی، آمریکا و خود برتربینی، آمریکا و حقوق بشر، آمریکا و ظلم، آمریکا و اسلام هراسی، آمریکا و ایران هراسی، آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی، آمریکا و استعمار فرانو، دموکراسی دروغین آمریکا، آمریکا و دیکتاتوری، آمریکا و جنبش99% و همچنین آمریکا و تروریسم پروری برگزار خواهد شد.

آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش موضوعات در دو بخش اصلی (عکس، پوستر و کاریکاتور) و بخش جنبی (مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ، نرم افزارها و اپلیکیشن موبایل) مورد بررسی قرار می گیرد.

آغاز

در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش 100 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 50میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 20 میلیون ریال است.
در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش 30 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 15میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 7 میلیون ریال است.

گفتنی است اختتامیه این جایزه بزرگ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی و نحوه ارسال آثار و اسامی داوران متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به‌نشانیwww.dw-usa.com در دسترس می باشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: