دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۷:۵۸
کد خبر: ۴۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
کتاب سخنگوی «فصل شیدایی لیلاها» روایت حرکت امام حسین(ع) از مدینه تاواقعه کربلاست و کتاب «مقام موسیقایی» کتابی درخصوص موسیقی فیلم است که به تازگی منتشرشده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، کتاب سخنگوی «فصل شیدایی لیلاها» اثر سید علی شجاعی، کتاب «مقام موسیقایی» به سردبیری رضا مهدوی دو کتاب هنری است که به تازگی روانه بازار نشرگردیده است.

 

 معرفی کتاب هنری

کتاب سخنگوی «فصل شیدایی لیلاها»

کتاب سخنگوی «فصل شیدایی لیلاها» اثر سید علی شجاعی از انتشارات نوین گویا است.

این کتاب صوتی با آهنگسازی و تنظیم مهدی زارع و با صدا و روایت مصطفی رحماندوست، شاهین علایی نژاد، احسان چریکی، غلامحسین مراقبی، غلام بابوته و مسعود میرزایی منتشر شده است.

کتاب صوتی «فصل شیدایی لیلاها» که روایت هفت راوی است از حرکت حضرت حسین (ع)، چه در کنار و چه در مقابل؛ با به کار بستن همه امکانات مدیوم کتاب گویا، تلاش کرده تا تصویری شنیدنی و روایتی دیدنی را در اختیار مخاطب بگذارد.

 


معرفی کتاب هنری

 

کتاب «مقام موسیقایی» کتابی ویژه موسیقی فیلم

 هفتمین کتاب فصل مقام موسیقایی به سردبیری رضا مهدوی در ادامه موضوع موسیقی فیلم در ایران به موسیقی فیلم در جهان پرداخته و با عنوان صداهای شنیدنی به مطالب تازه و خواندنی در عرصه صنعت و هنر سینما و هنر موسیقی در شاخه موسیقی متن پرداخته است. برخی از عناوین این کتاب فصل عبارتند از: عصرطلایی موسیقی فیلم / راهنمای جیبی موسیقی فیلم / رمانس هنوز زنده است / تکه‌هایی از یک زندگی / که در قالب مقالات، ترجمه‌ها و مصاحبه‌ها است.

 

هیات علمی و تحریریه مقام موسیقایی متشکل از افرادی چون: احمد پژمان، علیرضامشایخی، مجیدکیانی، شاهین فرهت، محمدرضادرویشی، رضامهدوی و سهراب حسینی است.

شماره هفتم مقام موسیقایی با شماره مسلسل شصت و چهاردارای دویست و چهل صفحه به سردبیری رضا مهدوی، دبیرتحریریه سهراب حسینی، طراح نشانه و جلد مازیار تهرانی، طراح مولتی مدیا طا‌ها ذاکر، ویراستار نکیساراستین، کارگروه ترجمه سماقرایی و فرشاد مشفقی و مدیریت هنری و طراحی گرافیک صفحه‌بندی سهیل حسینی از سوی انتشارات سوره مهر در پاییز نودوسه هم اکنون در کتاب فروشی‌ها و روزنامه فروشی‌های سراسر کشور عرضه شده است.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: