یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
نشست بصیرتی دجال واره پنجشنبه با حضور بسیجیان این حوزه و سایر اقشار مردم در سالن مدرسه والفجر برگزار گردید .

به گزارش تنویر نی ریز از حوزه کوثر، نشست بصیرتی دجال واره  پنجشنبه با حضور بسیجیان این حوزه و سایر اقشار مردم در سالن مدرسه والفجر برگزار گردید.

در این جلسه خواهر دادور ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی بیان داشت:  امروزه دشمنان با نا امیدی از جنگ نظامی همه مردم را در گیر جنگ نرم نموده که نمونه آشکار آن ماهواره است که به دلیل پوشش گسترده، قدرت نفوذ بالا در مخاطب ، سرعت به کارگیری بالا، قابل انعطاف بودن مورد استفاده اکثر مردم است .

وی تصریح کرد: امروزه حدود 145 کانال ماهواره فارسی زبان وجود دارد که اعتقادات و ارزش ها و باور های جامعه اسلامی ما را نشانه گرفته است.

دادور افزود:  شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مانند جم و من و تو و فارسی وان با پخش برنامه های فرهنگی جذاب توانسته در جوانان ما نفوذ کند وآسیب های فراوانی از جمله فروپاشی نظام خانواده، بی هویتی، نابودی اعتقادات را به وجود آورد.

وی تاکید کرد: امروزه ما باید با شناساندن انقلاب و ارزش های آن و شهدای هشت سال دفاع مقدس  به جوانانمان  آنان را در مقابل خطرات ناشی از نفوذ دشمن  در جنگ فرهنگی واکسینه کنیم. امید است با عنایات خاص امام زمان (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری بتوانیم در مقابل هجمه های دشمن گامی موثر برداریم.

نشست روشنگری دجال واره حوزه مقاومت کوثر برگزار شد

نشست روشنگری دجال واره حوزه مقاومت کوثر برگزار شد

نشست روشنگری دجال واره حوزه مقاومت کوثر برگزار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: