شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۹:۴۹
کد خبر: ۴۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
همسر شهید جعفری در دیدار مسئولان هنری استان فارس و هنرمندان بسیجی گفت: شهید جعفری همگان را به صبر توصیه می نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس،مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس به همراه معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس و مسئول جشنواره های ادبی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس و جمعی از هنرمندان بسیجی روزگذشته از حانواده شهید جعفری دیدار نمودند.

حجت حسنی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در این دیدار بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان فارس و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کارمبارک دیدار از خانواده های شهدای هنرمند را شروع کردند که این دیدارها برکات بسیاری را با خود داشت.

حسنی در ادامه افزود: هدف از این دیدارها، نیروگرفتن از شهدا و تذهیب و پاکیزه شدن نفس است و علاوه بر اینکه ذره ای اندک از باقیات ایشان را زنده کنیم باهمراهی وهمکاری خوبی که در اداره ارشادفارس وجود دارد جهت زنده نگه داشتن یاد وخاطره ی شهدا را به صورت تخصصی پیگیری نماییم و با علاقه ی فراوان به دیدار خانواده شهیدان برویم  و بتوانیم در این امر خدمت کنیم و خدمت بی مزد و منت شهدا را یادآور شویم.  

 

همسر شهید سیدحمید جعفری ضمن خوش آمدگویی درخصوص شهید جعفری ابراز داشت:  شهید جعفری یکی ازشهدای شهرستان مرودشت است که در سال 67 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و تا سال79 مفقود الاثر بودند.  

این همسر شهید در ادامه با اشاره به شخصیت شهید جعفری اظهار داشت: در زندگی مشترک با ایشان همیشه از ما می خواستند که در برابر مشکلات صبر پیشه کنیم و در فیلمی که قبل از شهادت ایشان گرفته شده بود همگان را به صبر توصیه می نمودند در مواجهه با مشکلات نیز معتقدم که ایشان از خداوند برایم صبر می خواهند.

ایشان در ادامه افزود: شهید  دردوران جنگ نیز مجروح شدند که مدتی را در بیمارستان بستری بودند برای اینکه ما نگران نشویم به ما اطلاعی ندادند. در مدتی که از ایشان هیچ اطلاعی نداشتم  برای گرفتن نشانه ای از ایشان با گرفتن عکس شهید در دست به همه جا مراجعه نمودم، به دیدار آزادگان و یا رزمندگان می رفتم، اما هیچ گاه امیدم را از دست ندادم.

این بانو با اشاره به زندگی با شهید جعفری اظهار داشت: همیشه به ایشان همکاری می کردم ؛ شهید جعفری در هنر خوشنویسی هنرنمایی می کرد و برای تبلیغات بر روی پارچه خطاطی می کرد و من نیز به دور دوزی پارچه نوشته ها می پرداختم.

ایشان در ادامه افزود: همیشه در تمام زندگی حضور و دعای ایشان را احساس می کردم.   

 

 صابر سهرابی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس در این دیدار بیان داشت: برای معرفی بهتر شهدای هنرمند فارس و با تعامل با مطبوعات به انتشار زندگی نامه و یا وصیت نامه شهیدان در این حوزه از رسانه می توان به معرفی  این بزرگواران پرداخت.  

 

در ادامه این دیدار، علی ثابت، مسئول جشنواره های ادبی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز داشت: برپایی نمایشگاهی با آثار هنری شهدای هنرمند استان فارس در دهه فجر رابه عنوان پیشنهاد در دستورکار قرار داریم که به لطف خداوند و با همکاری فعالانه بسیج هنرمندان امیدواریم این امر را محقق شود.

درپایان این دیدار با اهداء یک جلد کلام الله مجید و لوح یادبود از همسر شهید سید حمید جعفری از این بانو بدلیل صبر و بردباری در برابر مشکلات در راه اسلام تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

گفتنی است شهید سیدحمید جعفری، در روستای کناره مرودشت متولد گردید و در سال67 به شهادت رسید.  از ایشان یک فرزندپسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است. 



تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری



تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری


تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری



تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری


تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری



تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری



تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری



تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری



تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری


تجلیل از همسر شهید سید حمیدجعفری

نام:
ایمیل:
* نظر: