شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۸:۴۲
کد خبر: ۴۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر:
محمدی اضافه کرد: نظام ما از استحکام بالایی برخوردار است هر کسی مطالبه ای دارد راه آن کف خیابان نیست، بلکه طی کردن سازکار قانونی است.
به گزارش تنویر، سرهنگ محمدی مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سئوال که چرا مردم در 9 دی بصورت خودجوش در برابر فتنه گران ایستادند اظهار داشت: بی حرمتی در روز عاشورا برای مردم ما قابل تحمل نبود از طرفی مشاهده شد بعد از گذشت 200 روز از انتخابات افرادی اصل انقلاب و ولایت فقیه را خدشه دار کردند. مردم ما تکلیف گرا هستند نیازی ندارند که کسی به آنها بگوید به صحنه بیایید، مردم ما خون داده اند و اجازه نمی دهند جریان هایی که در انقلاب نقش نداشتند و چشم و دلشان به آمریکا است فتنه گری کنند.

وی افزود: حماسه 9 دی را واقعا باید حماسه نامید از این جهت که عموم مردم به خیابان ها آمدند و نقطه پایانی بود بر فتنه گری فتنه گران. «9 دی» در تاریخ انقلاب جاودانه ماند و برگ زرینی به دفتر انقلاب اسلامی اضافه کرد.

9دی برگ زرینی به دفتر انقلاب اسلامی اضافه کرد
مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر با اشاره به زمزمه برخی ها مبنی بر رافت اسلامی در مورد سران فتنه گفت: نظام اسلامی تا همین جا هم با رافت اسلامی با سران فتنه برخورد کرده گرچه اینها از خط قرمز عبور و قصد براندازی داشتند. اگر نظام اسلامی با قانون می خواست برخورد کندحق آنها اعدام بود.

وی اضافه کرد: نظام ما از استحکام بالایی برخوردار است هر کسی مطالبه ای دارد راه آن کف خیابان نیست، بلکه طی کردن سازکار قانونی است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه فجر گفت: دشمنان هم بدانند نیروهای انقلاب بیدار هستند و با هوشیاری اجازه اخلال را به آنها نخواهند داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: