یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۶۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
بیانیه بسیج جامعه زنان نی ریز به مناسبت گرامیداشت 9 دی:
ما خواهران بسیجی این دیار در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و عملی کشور مجاهدت می نماییم.
به گزارش تنویر نی ریز، به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی بسیج جامعه زنان نی ریز طی بیانیه ای اعلام کرد: خواهران بسیجی این دیار نیز همگام با همه بسیجیان جهان اسلام تا آخرین نفس مدافع  راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمانها و ارزش های نظام شکوهمند اسلامی می باشیم و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و عملی کشور مجاهدت می نماییم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایش بصیرت مردم هوشیار در 9 دی 88 جلوه ای از حماسه حضور در صحنه، لبیک گویان به  مظلومیت امام حسین(ع) و غیرت در برابر هجمه اهل نفاق به ارزشی ترین باور شیعه یعنی عاشورا رقم خورد. به یقین 9دی یکی از الطاف خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین ولی امر مسلمین دارند. 9دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت و از آن لحظه های مهم سرنوشت ساز و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب
اسلامی به شمار می رود.

ملت شریف ایران در حماسه 9دی با حضور پرشور خود چشمان فتنه را کور کردند و تمامی عملیات روانی استکبار و صهیونیستی در فضای غبار آلود فتنه  88را درهم شکستند و به فتنه گران داخلی و خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند.
در حقیقت این روز را می توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمانهای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلام دانست و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند و همیشه در صحنه حاضرند.

بسیج جامعه زنان نی ریز ضمن گرامی داشت حماسه پرشکوه 9دی، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت که به حق روز بصیرت نام گذاری شده است اعلام می دارد: خواهران بسیجی این دیار نیز همگام با همه بسیجیان جهان اسلام تا آخرین نفس مدافع  راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمانها و ارزش های نظام شکوهمند اسلامی می باشیم و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و عملی کشور مجاهدت می نماییم.

بسیج جامعه زنان حماسه 9دی را گرامی می دارد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
نگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
06:22 - 1393/10/09
0
0
مانیز گفته های شماراباخونمان امضا میکنیم وتاآخرین قطره خونمان پشت سرولایت ایستاده ایم
نام:
ایمیل:
* نظر: