کد خبر: ۴۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
گروه های تکفیری و اشرار شرق کشور مطمئن باشند که پاسداران و بسیجیان حریم ولایت تا آخرین نفس و قطره خون در راهی که انتخاب کرده اند تردید نخواهند کرد
آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، سید محمد احمدی استاندار فارس و سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر این استان طی پیامی مشترک ، شهادت سه تن از پاسداران سپاه فجر فارس در مرزهای جنوب شرقی کشور را تسلیت گفتند .

در متن این پیام آمده است : سلام و درود خدای شاهد و ناظر بر بزرگ استاد جبهه های جهاد و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که با جانثاری خود و اهلبیت طاهرینش تا قیام قیامت دروازه های بهشت را بر روی وارستگان و تاسی کنندگان به راه پر فروغ شهادت باز کرد و درود خدا بر همه شهیدان سرو قامتی که با نثار جان خویش مایه سرافرازی و عزت و امنیت ایران اسلامی شدند همان ها که آرامش و اقتدار امروز خود را مدیون خون های پاکشان هستیم .

بار دیگر ایادی استکبار و پرورش یافتگان قبیله تباهی، کفر و شرکت با شهادت سه تن از بهترین پاسداران رشید و فدائیان رهبر معظم انقلاب پرونده جنایت خود را سنگین تر و سیاه تر کردند .

گروه های تکفیری و اشرار شرق کشور مطمئن باشند که پاسداران و بسیجیان حریم ولایت و جانثاران مردم رشید و فهیم تا آخرین نفس و قطره خون در راهی که انتخاب کرده اند تردید نخواهند کرد و همواره آماده اهدا بذل جان خواهند بود .

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دلاور مردان و راست قامتان همیشه جاوید به محضر بقیه الله(عج) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای و خانواده معظم این شهیدان از امت ولایی و مردم شهید پرور سومین حرم اهل بیت(ع) دعوت به عمل می آوریم که با حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهیدان والا مقام موجبات رضایت خداوند تبارک و تعالی و تسلی خانواده انها را فراهم سازند .

روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس صبح روز دوشنبه اعلام کرد دو نفر پاسدار و یک نفر از بسیجیان سپاه فجر استان فارس که برای مرزبانی به مرزهای جنوب شرقی کشور اعزام شده بودند ، به درجه رفیع شهادت نائل شدند .

گفتنی است این شهدا به نامهای سرهنگ دوم اکبر عبدالله نژاد ، ستوان سوم قدرت اللع ماندنی و بسیجی موسی نصیری بیات می باشند .

نام:
ایمیل:
* نظر: