شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۹:۳۳
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
فرمانده سپاه قیروکارزین:
رمانده سپاه قیروکارزین ولایتمداری مردم را از مهمترین نکاتی دانست که باید در شکل گیری این حماسه دخیل دانست و افزود: ولایتمداری مردم در رأس شکل گیری قیام مردمی 9 دی قرار داشت.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قیروکارزین سرهنگ جعفری فرمانده سپاه قروکارزین در جمع مردم روستای قلات با اشاره به زمینه های شکل گیری حماسه مردمی 9 دی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی وقتی دیدند به باور ها و اعتقاداتشان خصوصا در محرم و صفر تعرض شده است به صورت خودجوش حماسه 9 دی را بوجود آوردند.
جعفری در ادامه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور را از دیگر عوامل شکل گیری این حماسه بر شمرد و افزود: مردم برای این نظام و انقلاب خون داده اند و زمانی که ببینند به این اعتقاداتشان دست درازی می شود ساکت نخواهند نشست.
فرمانده سپاه قیروکارزین ولایتمداری مردم را از مهمترین نکاتی دانست که باید در شکل گیری این حماسه دخیل دانست و افزود: ولایتمداری مردم در رأس شکل گیری قیام مردمی 9 دی قرار داشت.
وی در ادامه سخنان خود یک رنگ بودن مردم را از ویژگی های این قیام مردمی دانست و گفت: این حرکت بر مبنای بصیرت و آگاهی مردمی شکل گرفت که دفاع از نظام بر اساس بصیرت یک امر با ارزش و از ویژگی های مهم این حماسه بزرگ بود.

برچسب ها: قیروکارزین ، سپاه ، 9 دی
نام:
ایمیل:
* نظر: