شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۳:۱۹
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۴۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
پایگاه مقاومت دانشجویی دانشگاه پیام نور پاسارگاد
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است .

بسمه تعالی

«و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الدین لله فإن انتهوا فلا عدوان إلا علی الظالمین»

و با آنها پیکار کنید تا فتنه «و بت پرستی و سلب آزادی از مردم» باقی نماند و دین مخصوص خدا گردد پس اگر «از روش نادرست خود» دست برداشته اند «مزاحم آنها نشوید» زیرا تعدی جز بر ستمکاران روا نیست .                                                                                                                                                                                                                                «سوره مبارکه بقره، آیه شریفه 193»

9 دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران ، روزی که ملت مسلمان و متعهد عاشق ولایت با آمدن به خیابان ها و ایستادن در مقابل صف بدخواهان اسلام و نظام پس از31 سال همه پرسی دوباره برگزار کردند و به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دارند و به یاوه گویان و منافقانی که تصور می کردند ملت ایران دیگر خواستار رهبری و ولایت فقیه نیستند جواب دندان شکنی دادند . این ها از همان لیبرال های زمان پیروزی انقلاب اسلامی هستند ، در آن زمان امام خمینی (ره) با علم و آگاهی چهره واقعی لیبرال ها و بنی صدر را به ملت نشان دادند و حال با تکرار دوباره تاریخ این بار با بصیرت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مد ظله) و به پشتوانه مردم سرکوب شد. لیبرال هایی که انگشت بر روی دین و غیرت و شرف ملت ایران گذاشتند . غافل از آن که ملت شهید پرور ایران با حفظ آرمان شهدا و برای پاسداری از خون شهدا ، با حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی این حرکت را در نطفه خفه کردند و قاطعانه با مشت های گره خورده بر دهان یاوه گویان کوبیدند .

آنها از قبل از انتخابات بحث تقلب را مطرح کردند که اگر رأی آوردند انتخابات صحیح برگزار شده و اگر رأی نیاوردند تقلب صورت گرفته است . با توجه به صحبت های هدفمند خود قبل از انتخابات و با در لفافه صحبت کردن برای تحت فشار گذاشتن مسئولین از هیچ کوششی فروگذار نکردند. در اصل آنها خواستار تقلب در انتخابات بودند که یا ما رأی می آوریم و یا اگر غیر از این باشد تقلب شده و ساکت ننشسته و آشوب گری می کنیم . ساعاتی قبل از اعلام نتایج انتخابات ، با استفاده از این حربه که خود پیروز انتخابات هستند سعی در عوض کردن روند انتخابات داشتند . و بعد از اعلام نتایج و مشاهده ی واقعیتی که غیر از آن را تصور می کردند با گرفتن خط مشی از دشمنان نظام بحث تقلب را مطرح کردند . و با صدور بیانیه طرفداران خود را به خیابان ها دعوت کردند تا با برپایی آشوب بتوانند روند انتخابات را به سمت و سویی که خود می خواهند بکشانند اما واقعیت آنچه که ما می بینیم نیست . واقعیت این امر را باید از سال های اوایل انقلاب بررسی کرد . این جریانات مربوط به سال های اخیر نیست بلکه از زمان پیروزی انقلاب برنامه ریزی آن صورت گرفته بود و به دلیل شکست و نرسیدن آنها به اهداف خود در سالهای گذشته که مهار آنها توسط علم و آگاهی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله) صورت گرفت . آنها از همان اوایل جنگ سعی در اعمال نفوذ و فشار خود بر امام خمینی (ره) بودند . یادمان نرفته که چگونه نخست وزیری موسوی را بر امام خمینی (ره) و رئیس جمهور وقت امام خامنه ای (مدظله) تحمیل کردند. یادمان نرفته چگونه با اعمال فشار به امام برای پذیرش قطعنامه 598 جام زهرآگین را به خورد امام خمینی (ره) دادند . یادمان نرفته چگونه می خواستند منتظری را تحمیل کنند اما غافل از آنکه در این قضیه دست امام زمان (عج) بود که با انتصاب امام خامنه ای (مدظله) به رهبری، نگذاشت آنها به اهداف خود برسند و با بخل و کینه ای که نسبت به این امر داشتند برنامه ریزی های دوباره خود را شروع کردند .

همه از یک جبهه بودند و برای برکنار کردن رهبر همه دست هایشان را به یکدیگر دادند . اینان همان خوارج زمان امام علی (ع) هستند که گمان می کردند ما همچون کوفیان علی زمان خود را تنها می گذاریم . آنها برای رسیدن به اهدافشان ، چهره واقعی خود را پشت نظام جمهوری اسلامی پنهان کردند . یادمان می آید که در انتخابات 84 هم به دلیل کوتاه شدن دستشان از قدرت مسئله تقلب را برای اولین بار مطرح کردند و چون ملت ایران دیگر خواهان آقای رفسنجانی نبودند نتوانستند مسئله را گسترده تر کنند و این شد یک غده سرطانی که با برنامه ریزی برای 4 سال آینده و رخنه کردن در جای جای ایران برای به ثمر رساندن میوه ی گندیده خود کسی را بهتر از میرحسین موسوی ندیدند . آنها با نسبت دادن موسوی به شهر خمین می خواستند عواطف و احساسات مردم را نسبت به امام خمینی (ره) برانگیخته کنند تا رأی مردم را بخرند اما غافل از آن بودند که ملت ایران ملتی با بصیرت هستند و آگاهی کامل در جداسازی حق از باطل دارند . آنها بعد از انتخابات 88 از دست نشاندگان دشمنان اسلام استفاده کردند و عده ای از هموطنان و سرمایه های ایران (جوانان) را با سخنان کذب خود فریفتند و توانستند کمی از اهداف خود را پیش ببرند . رهبر معظم انقلاب در چندین مرحله و حتی در نماز جمعه وحدت آفرین از آنان خواستند تا به قانون تمسک جویند و اعتراضات خود را قانونی دنبال کنند تا به نتایج مطلوب برسند اما آنان قانون شکنی را بیشتر از قانونمداری یاد گرفته بودند . با وجود چندین مرتبه درخواست شورای نگهبان مبنی بر ارائه مستندات خود برای بررسی مسئله تقلب را نادیده گرفته و با وجود بازشماری تصادفی صندوق های رأی و شمارش آرا در مقابل دوربین های تلویزیون ، دست از فتنه گری برنداشتند و پروژه شهیدسازیرا اجرا کردند . در مراسم های مختلف ملی سعی در اخلال گری داشتند . آنها برخلاف درخواست مکرر رهبری و مسئولین مبنی بر بازگشت به آغوش نظام را نادیده گرفته و در روز قدس با سردادن شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بخل و کینه خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش نشان دادند و بالاخره در روز 9 دی 88 مصادف با عاشورای حسینی انگشت بر غیرت و شرف دینی میلیون ها ایرانی گذاشتند و با توهین و جسارت به امام حسین قلب میلیون ها ایرانی را به درد آوردند . ملت اسلام دوست و شهیدپرور جمهوری اسلامی به صورت خودجوش به خیابان ها آمده و با دوباره برگزار کردن یک همه پرسی دوباره به طور قاطع به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند و از این امتحان عظیم الهی سربلند بیرون آمدند .

اکنون بعداز گذشت پنج سال از حماسه 9دی88 که باوجود خاطرات تلخش ، شیرینی دلنشینی را به همراه داشت، ما دانشجویان بسیجی و پیرو خط امام ضمن پاسداشت این روز عظیم ، نسبت به همه کسانی که در تحرکات اخیر خود سعی در دوباره به وجود آوردن ناامنی و اخلال گری در داخل را دارند ، اعلام میداریم که دیگر با وجود همه نشانه های موجود دست از عناد و حمایت از مجرمین برداشته و به آنها یادآوری میکنیم که ما این31سال عناد را فراموش نکرده ایم و در مقابل آنها تا زمانی که دست از عنادبرندارند تمام قد ایستاده ایم و منتظر اشاره ای از سوی رهبرمان هستیم تا یک بار برای همیشه آنها را به زباله دان تاریخ ملحق کنیم.

لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است .

پایگاه مقاومت دانشجویی دانشگاه پیام نور پاسارگاد

نام:
ایمیل:
* نظر: