یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
بیانیه بسیج دانش آموزی نی ریز به مناسبت سالروز حماسه 9 دی:
ما دانش آموزان بسیجی شهرستان نی ریز تا آخرین قطره خون خود از اسلام و نظام اسلامی دفاع می کنیم و لحظه ای دست از حمایت و یاری رهبر عزیزمان بر نمی داریم.

به گزارش تنویر نی ریز از بسیج دانش آموزی، به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بسیج دانش آموزی نی ریز بیانیه ای صادر کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

درود و تحیت بر مردم خدا جوی و با بصیرت ایران زمین که همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی با حضور حماسی و همه جانبه خود فتنه ها و نقشه های استعماری دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی آنها را نقش بر آب کرده اند. 

یوم الله 9 دی ماه روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است و مردم انقلابی و آگاه ما در یکی از حساس ترین شرایط تاریخ انقلاب خون بار خویش با درک تکلیف تاریخی خود به نحو خود جوش و خروشان همچون سیلی توفنده ترفندها و تزویر های مدعیان تقلب را در انتخابات فراگیر و حداکثری ریاست جمهوری دهم، درهم پیچیده و نابود ساختند.

آنگاه که انتخابات پرشور ریاست جمهوری دهم خاتمه یافت و مردم با حضور میلیونی خویش، رکورد جدیدی در انتخابات آفریدند و هنگامی که کام مردم ما از این حماسه حضور شیرین شده بود ناگهان جریانی که حضور و نتایج انتخابات را بر نتافته بودند با عنوان تقلب جامعه را به تنش و ناامنی کشاندند و در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان به بازشماری آراء داده بود و از سران معترض درخواست تقدیم اسناد تقلب را داشتند لیکن فتنه گران بر تداوم آشوب اصرار نمودند و بیش از هشت ماه فضای عمومی جامعه را در حالت آشوب قرار دادند. که اوج این التهاب ها در روز مقدس عاشورا 88 بود. که علنا منجر به اهانت و اسائه ادب به مقدسات مردم شد.

آری متعاقب آن بود که امت انقلابی با درک شرایط و در دفاع از خون شهداء و در صیانت از ارزش های انقلاب و حمایت از رهبر فرزانه انقلاب، به خلق حماسه تاریخی و سرنوشت ساز 9 دیماه 88پرداخته و یکی از با شکوه ترین و پرمعنا ترین حضور عمومی خود را به نمایش گذاشتند. 

درود و هزاران درود بر مردان و زنان پاکدل و با شعور وطن اسلامی که با حضور مثال زدنی خود در دفاع از عزت و حرمت ارزش های انسانی و اسلامی فریاد رسای تاریخی خود را به آسمان ها کشاندند و درود و هزاران درود بر آزادگان و ایثار گرانی که همواره تا پای جان بر میثاق همیشه جاوید خود ایستاده اند.
ما دانش آموزان بسیجی شهرستان نی ریز با اعلام این بیانیه خود را دربرپایی این حماسه با شکوه شریک می دانیم و آن فتنه ها و گناه بزرگ سران فتنه فراموش نخواهیم کرد و تا آخرین قطره خون خود از اسلام و نظام اسلامی دفاع می کنیم و لحظه دست از حمایت و یاری رهبر عزیزمان بر نمی داریم.

گرگها خوب بدانند در این ایل غریب / گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند / شیرمردی چو علی خامنه ای هست هنوز

گر امام شهدا نیست کنون در برمان / خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز

لبیک یا امام خامنه ای(مد ظله العالی)

بسیج دانش آموزی شهرستان نی ریز
نام:
ایمیل:
* نظر: