يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۷:۱۴
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
امام‌ جمعه قیروکارزین:
امام‌ جمعه قیروکارزین گفت: نباید غائله فتنه 88 را پایان‌ یافته بدانیم

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قیروکارزین حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مهم‌ترین رسالت مردم و مسئولان نظام اسلامی است و نهم دی سبب شد تمام نقشه‌هایی که استکبار جهانی برای در هم شکستن قدرت نظام طراحی کرده بود از بین برود.

وی افزود: مردم در نهم دی‌ماه با لبیک به ندای رهبر فرزانه و متفکر انقلاب اسلامی وظیفه دینی و شرعی خود را به‌خوبی انجام دادند و با حضور به‌موقع خود در صحنه به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کردند همچنان به آرمان‌های نظام، ولایت و رهبری پایبند هستند و در این راه ثابت‌قدم می‌مانند.

امام‌ جمعه قیروکارزین، نهم دی‌ماه سال 88 را روزی بسیار به‌یادماندنی در تاریخ سیاسی ایران دانست و خاطر نشان کرد: نهم دی نشان داد که از هم‌اکنون باید به تبیین مفاهیم بلند این حماسه بزرگ پرداخت چراکه این روز یک گردهمایی سیاسی و یا راهپیمایی نبود بلکه میثاقی دوباره میان مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن ‌هم بعد از هشت ماه جنگ سیاسی بود.

اکبری با بیان اینکه روزشمار جمهوری اسلامی ایران، سرشار از حوادثی شگفت‌انگیز است که هرکدام به‌تنهایی عبرت‌آموز و قابل ‌تأمل و تعمق و تحلیل است بیان کرد: در این میان برخی روزها از امتیازی خاص برخوردارند و یادآور رویدادی سرنوشت‌ساز هستند که می‌توان تعبیر نقطه عطف را درباره آن‌ها به کار برد و نهم دی‌ماه 1388 یکی از آن روزهاست.

این مسئول با اشاره به این‌که اگر تحلیلی عمیق از اغتشاشاتی که حرکت پرشور مردم در نهم دی‌ماه به آن‌ها پایان بخشید، نداشته باشیم، ممکن است تصور کنیم که اتفاق بزرگی روی نداده ادامه داد: اگر مروری بر روند امور کشور و برنامه‌ریزی‌های نرم و گسترده دشمنان طی سال‌های پس از دفاع مقدس داشته باشیم، ابعاد و اهمیت حضور سرنوشت‌ساز و شکوهمند مردم در نهم دی‌ماه آشکارتر خواهد شد.

امام‌ جمعه قیروکارزین با بیان اینکه شاید دشمن از سرمایه‌گذاری‌های خود در سال‌های متمادی گذشته مأیوس نشده باشد تصریح کرد: چه‌بسا امروز دشمن مهره‌های جدیدی را جایگزین مهره‌های سوخته کند و از این‌رو هوشیاری ایجاب می‌کند که غائله فتنه 88 را پایان‌یافته ندانیم و در پرتو مشعل روشنگر نهم دی‌ماه، ردپا و اثر انگشت دشمن را هوشیارانه شناسایی کنیم.

وی در پایان توضیح داد: بی‌تردید با شکست سیاسی جریان فتنه در این مقطع تاریخی،‌ برخی پرده‌ها کنار رفت و بسیاری از اسرار پشت پرده آشکار شد اما نباید از ابعاد گسترده، پیچیده و برنامه‌ریزی درازمدت بیگانگان غافل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: