آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
قزل سفلی در همایش «غدیر انقلاب» در شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: فتنه 88 بعد از آن انتخابات پرشور که توسط دشمنان قسم خورده این انقلاب رخ داد، باعث شد هشت ماه جلوی پیشرفت این کشور گرفته شود.

اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج دانشجویی فارس شب گذشته در همایش بزرگداشت 9 دی در دانشگاه شیراز که به همت تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز برگزار شد، گفت: حماسه 9 دی به دلیل اینکه مردم باز به صحنه آمدند و کار را تمام کردند، بسیار مهم است.

 

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان تمام پتانسل خود و رسانه های خود را مجهز کرده بودند و عوامل داخلی آن ها شبانه روز جهت براندازی نظام تلاش و خواص بی بصیرت ساکت بودند، این مردم بودند که به صحنه آمدند و کار را یکسره کردند.


مسئول بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: جلو دار این حرکت انقلابی و خودجوش، گروه های مردمی و جریانات دانشجویی انقلابی بودند که نقش مهمی را در ثبت این حماسه عظیم بازی کردند.

 

قزلسفلی ادامه داد: فتنه 88 بعد از آن انتخابات پر شور که توسط دشمنان قسم خورده این انقلاب رخ داد باعث شد 8 ماه جلوی پیشرفت این کشور گرفته شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی فارس در پایان گفت: در ششمین سالروز حماسه بزرگ 9 دی،‌ تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز همانند سال های قبل این روز بزرگ را ارج نهاده و این برنامه را با تلاش های زیاد و شبانه روزی ترتیب داده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: