گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۴۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) :
ستوان دوم پاسدار محمد علی داستانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به نقش جوانان در کشور بصیرت انقلابی را لازمه اقتدار نظام واسلام خواند.
به گزارش تنویر ستوان دوم پاسدار محمد علی داستانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در گفت وگویی با خبرنگار نخل بیدار از دلایل ایجاد فتنه پس از انتخابات سال 88 سخن گفت .

قبل از هر چیز حدیثی از امیر المومنین علی(ع) که در جنگ صفین فرمودند: ولا یحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر ( نهج البلاغه خطبه 173)  که فرمودند : پرچم هدایت و رستگاری را به دوش نمی کشد مگر کسی که دو خصوصیت داشته باشد و آن دو بصیرت دینی و استقامت ایمانی است.

وی افزود :ضعف جامعه ی امروز ضعف دشمن شناسی است وباید دشمن را شناخت ، شیوه ها و روشهای دشمن را شناخت ودر جهت خنثی نمودن تحرکات دشمن اقدامات لازم را انجام داد.

داستانی در ادامه با شاره به اقدامات دشمن در شبهه افکنی بیان داشت:دشمنان میخواهند با ایجاد شبهه بین مسلمانان تفرقه افکنی کنند وباعث از بین بردن وحدت بین مردم ومسئولین  ومسئولین با مسئولین شوند.

وی ادامه داد که :دشمن هیچ زمانی برای مقابله با اسلام ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیکار نمینشیند ، هر روز با یک ترفند وشیوه جدیدبه مقابله با نظام اسلامی می آید ، با گذر در گذشته اگر نگاهی تاریخی داشته باشیم به این جریان متوجه می شویم که در زمان پیامبر(ص) صفوف دشمن مشخص بود ، یعنی در نظام اسلامی زمان پیامبر(ص) همه چیز آشکار بود ، یک طرف جاهلیت و منافقین وکفار و طرف دیگر اسلام ، توحید و معنویت قرار داشت.

در زمان حضرت علی (ع) صفوف دشمن مشخص نبود و جنابان طلحه وزبیر که نسبت خویشاوندی با امیر المومنین داشتند و روز ی در سپاه پیامبر بودند یک طرف وطرف دیگر حضرت علی (ع) و عمار قرار داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) بیان داشت: در جریان طلحه وزبیر و قرار گرفتنشان در مقابل علی (ع) یک جناح علی الظاهر مسلمان با همه شعار های اسلامی اما منحرف در اساسی ترین مسئله دین که مسئله ولایت است و چون ولایت یعنی حکومت ، چیزی که در جامعه اسلامی متعلق به خداست  واز خدای متعال به پیامبر(ص) واز او به ولی مومنین میرسد ، دچار شک وتردید هستند.

و اما در نظام جمهوری اسلامی دشمن علیه ما حمله کرد ونبرد رو در رو بود وخاکریزها مشخص، پس از آنکه دشمن به پیروزی نرسید با تغییر روشهای خو و ترور شخصیت های سعی بر تاثیر گزاری بر روی نخبگان و جوانان از طریق فضای مجازی و رسانه ها دارد وسعی در تخریب ریشه ها واعتقادات وباورهای دینی مردم دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروزه کار اصلی دشمن در جنگ نرم غبار پراکنی در فضای سیاسی کشور است چرا که دشمن با تبلیغات رنگارنگ خود می خواهد روح ایستادگی و مقاومت و میثاق امت با ولایت در جریانات حوادث پس از انتخابات سال 88 را از بین ببرد .

در حال حاضر از نخبگان جامعه وجریانات سیاسی انتظار می رود که با خطوط دشمن ، با بصیرت مواجه شوند و به فرموده مقام عظمای ولایت: بصیرت نیاز اصلی جامعه امروز ماست وبصیرت یعنی تشخیص حق از باطل در فضای غبار آلودی که نام آن فتنه است وفتنه مربوط به همه زمانها می باشد.

وی با اشاره به نقش جوانان بیان داشت:مجموعه جوانان یک کشور وقتی آگاهانه حرکت می کنند مانند قطب نما در میدان جنگ عمل می کنند و اگر قطب نما در اختیار نداشته باشند مسیر را گم وبه بیراهه میروند در محاصره دشمن قرار میگیرند .

امروز بصیرت همان نقش قطب نما را دارد وبصیرت را به حرکت آگاهانه می توان تعبیر نمود.پس امروز خواص جامعه باید گفتمان ولایت را درک کنند تا جامعه دچار اختلالات نشود و تحقق تمدن نوین اسلامی ورساندن پرچم به دست امام زمان (عج) محقق شود.

 

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: