دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
9 دی روز آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمانهای والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود/در 9دی مردم به یک تجمع اعتراضی نیاز داشتند تا عمق کینه هشت ماهه شان به فتنه گران را با تمام وجود فریاد بزنند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قادرآباد فرمانده سپاه قادرآباد جناب سروان مهدی عزیزی در رابطه با یوم الله 9 دی و هفته بصیرت گفت: روز 9دی روز نه گفتن ملت ایران به فتنه گران و سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز مشت محکمی به دهان فتنه گران کوبیدندو پشت نامبارک فتنه را به خاک مالیدند. بصیرت مردم در این روز تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. در این روز ملت ایران حماسه دیگری آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مایوس و ناامید کردند و قلب امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز را شاد کردند.
فرمانده پایگاه دانشجویی امیرالمومنین (ع)قادر آباد برادر پاسدار علیرضا کوهپیما نیز در رابطه با این روز گفت:این اعتقاد فردی به مثابه قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود در ذیل ولایت مطلقه فقیه که حبل متین شیعه در عرصه اجتماعی است کار را به ٱنجا رساند که 9 دی (9دی)شد لذا تحلیل اجتماعی 9 دی بدون بررسی سطح تحلیل فردی ملت ایران و زخم های اهانت های فتنه گران در عاشورای 88 ابتر خواهد ماند حلقه اتصال این دو سطح تحلیل بی شک رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

. در روز 9 دی ماه 1388 مردم ایران اسلامی به صحنه آمدند تا علاه بر اینکه بی حرمتی نسبت به امامشان محکوم کنند بساط فتنه گران را جمع و موج رسانه ای دشمن را که بر علیه نظام جمهوری اسلامی راه افتاده را بشکنند.در 9دی مردم به یک تجمع اعتراضی نیاز داشتند تا عمق کینه هشت ماهه شان به فتنه گران را با تمام وجود فریاد بزنند

9دی تا زمانی 9دی خواهد ماند که عشق سیدالشهدا در وجود مردم ایران موج می زند عشقی که مردم ایران را به پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران گره زده است . این عشق شاید در برخی مواقع دیر بروز و ظهور داشته باشد اما وقتی خون ها به جوش آمد چنان علم دار صحنه می شود که کسی جلو دار آن نیست.

لزوم پیگیری و اهمیت بزرگداشت حماسه 9 دی همانند برنامه ها و اهمیت دهه فجر و حماسه 22 بهمن ماه است.


نام:
ایمیل:
* نظر: