کد خبر: ۴۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شناخت فتنه و شناخت راه برخورد و پیشگیری از فتنه ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت مقابله با فتنه به این دلیل است که فتنه به تمام جامعه آسیب می‌زند.

پوشش خبری سخنرانی صفار هرندی در جمع اساتید بسیجی استان فارس در رسانه های داخلی

تسنیم:

محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در جمع اساتید دانشگاه‌های شیراز با گرامیداشت روز 9 دی با عنوان روز بصیرت مردم ایران اسلامی، اظهار داشت: باید همواره مشعل فروزان 9 دی روشن نگاه داشته شود.

وی با بیان اینکه براساس روایات دینی جامعه اسلامی همواره دست‌خوش فتنه است، افزود: فتنه حتی در زمان ظهور امام عصر(عج) نیز جامعه اسلامی را تهدید می‌کند و امام زمان(عج) برای مقابله با فتنه‌های بزرگ و برداشتن آنها از سر راه سعادت و ترقی بشر می‌آیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شناخت فتنه و شناخت راه برخورد و پیشگیری از فتنه ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت مقابله با فتنه به این دلیل است که فتنه به تمام جامعه آسیب می‌زند.

نامه نیوز:

محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در جمع اساتید دانشگاه‌های شیراز با گرامیداشت روز 9 دی با عنوان روز بصیرت مردم ایران اسلامی، گفت: باید همواره مشعل فروزان 9 دی روشن نگاه داشته شود.او با بیان اینکه براساس روایات دینی جامعه اسلامی همواره دست‌خوش فتنه است، گفت: فتنه حتی در زمان ظهور امام عصر(عج) نیز جامعه اسلامی را تهدید می‌کند و امام زمان(عج) برای مقابله با فتنه‌های بزرگ و برداشتن آنها از سر راه سعادت و ترقی بشر می‌ آیند.


مهر:

محمد حسین صفارهرندی یکشنبه شب در جمع اساتید دانشگاههای شیراز با بیان اینکه باید به عوامل جانبی فتنه توجه کامل داشته باشیم تاکید کرد: امروز موجودات میکروسکوپی عنوان می کنند که دیگر علاقه ای به امام (ره) ندارند و اصلاح طلبان نیز بدنبال چنین سخنانی هستند.

وی ادامه داد: فتنه، امروز در جامعه افرادی هستند که افراط و تفریط می کنند و مشکلات جامعه را بوجود می آورند و همین اینها هستند که عوامل فتنه را شکل می دهند بدون اینکه اطلاعی از عوامل اصلی چه در داخل چه در خارج داشته باشند.

افکار نیوز:

محمدحسین صفار هرندی شب گذشته در جمع دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شیراز گفت: فتنه محیط غبارآلودی است که قدرت تشخیص را از فعالان آن می‌گیرد، ما همچنان نیازمند بحث درباره فتنه هستیم و به تبع آن درباره ۹ دی باید همچنان این مشغل فروزان نگه داشته شود.
وی با بیان اینکه فتنه تمامی ندارد، ادامه داد: فتنه را باید شناخت و باید برای مواجه با آن تمهیداتی اندیشید و راه برخورد و پیشگیری از فتنه را باید آموخت و آموزش داد، از اول انقلاب تا الان ما با فتنه‌های متفاوتی روبرو بودیم که مهمترین آن فتنه ۸۸ بود که در کشور رخ داد.

پارس:

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در همایش «بررسی فتنه 88» که شب گذشته (سه‌شنبه) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد اظهار داشت: بعضی‌ها می‌گویند با پاسداشت حماسه حضور مردم در 9 دی دفتر خاطرات تلخ فتنه دوباره گشوده می‌شود پس راجع به 9 دی صحبت نکنید. چرا که مستلزم بازخوانی پرونده‌های آن زمان و دامن زدن به کهنه‌زخم‌ها است.


نام:
ایمیل:
* نظر: