جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۳:۲۹
کد خبر: ۴۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
نماز جمعه قادرآباد
نماز جمعه این هفته مورخه 26 دی ماه به امامت حضرت حجت السلام والمسلمین حاج سید محمد حسینی و با حضور پر شور مردم شهر دار الولایه (قادرآباد) در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قادرآباد ، نماز جمعه این هفته مورخه 26 دی ماه به امامت حضرت حجت السلام والمسلمین حاج سید محمد حسینی و با حضور پر شور مردم شهر دار الولایه (قادرآباد) در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

امام جمعه قادرآباد، در ابتدای خطبه اول ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی در اهمیت تقوا بیان داشت: هر جامعه ای که تقوا داشته باشند، آن ها نسبت به مردم خدمت گزارند و نسبت به مردم خیانت نمی کنند.

حضرت حجت السلام حسینی در ادامه به تفسیر و شرح آیه ای از سوره مومنون پرداخت و افزود: این آیه شریفه(( و عهدهم راعون)) در مورد عهد و پیمان است. مصداق اولیه از این آیه عهد و پیمان با خداوند تبارک و تعالی است. خداوند از ما عهد و پیمان گر فته است تا به دستورات شیطان عمل نکنیم  زیرا که شیطان دشمنی آشکار است ولی متاسفانه ما نسبت به شیطان دشمنی نمی کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قادرآباد در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر اینکه در امر ازدواج جوانان آسان بگیریم، گفت: مجالس عروسی می تواند مجلس خدایی باشد و هم می تواند عکس آن و مجلس شیطانی باشد، پس چه بهتر که جوانان ما شب اول زنگی خود را خدایی و پاک آغاز کنند و به دامن گناه آلوده نشوند.

حاج آقا حسینی مصداق دوم آیه شریفه‌(( وعهدهم راعون)) را عهد و پیمان با امام زمان(عج) دانست و اضهار کرد: هر فردی در هر کاری که باشد و کار حسنه ای انجام دهد این کار حسنه ی او مصداق عهد و پیمان با امام زمان(عج) است.

وی مصداق سوم این آیه را عهد با قرآن کریم  برشمرد و افزود: با قرآن کریم متعهد باشیم . یعنی قرآن بخوانیم و به آن عمل کنیم  فقط برای خدای تبارک و تعالی  کما اینکه آل سعود خائن این کتاب را چاپ و انتشار می دهند و نوکر درجه اول امریکا و استکبار جهانی هستند.

خطیب نماز جمعه در پایان خطبه اول چهارمین مصداق از آیه(( وعهدهم راعون)) را عهد و پیمان با مردم خواند و خاطر نشان کرد: سعی کنیم مردم آزار نباشیم و به عهد و قولمان در زمان و ساعت مقرر عمل کنیم.

امام جمعه قادرآباد در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه با تاکید به نقش اقتصاد مقاومتی و گلایه از مسئولین گفت: فرامین و فرمایشات حضرت آقا فصل الخطاب و راهگشاست ، متاسفانه در زمینه اقتصاد مقاومتی آن گونه که خواسته ی مقام معظم رهبری بود محقق نشد و مسئولین باید به کمک مردم این خواسته و کار بزرگ را محقق سازند.

حسینی با اشاره به سخنرانی حضرت امام خامنه ای در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: مقام معظم رهبری حقا و انصافا سخنان کاملی را در مورد شخصیت والای پیامبر و وحدت میان مسلمین ایراد کردند.

امام جمعه قادرآباد ضمن محکومیت انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در نشریه فرانسوی و مسئله ی اسلام هراسی در اروپا گفت: این مسئله (اسلام هراسی) از گذشته بوده است و مسئله ی تازه ای نیست لذا مسلمانان جهان باید بیدار و هوشیار باشند و حرکات استکبار را در مورد اسلام هراسی و اهانت به مقدسات را پاسخی کوبنده دهند.

وی اشاره ای هم به نشست اخیر طلاب و مراجع عظام در قم داشت و گفت: محور این نشست، مسئله ی مهم و حیاتی (( امر به معروف و نهی از منکر)) بود و قوای ثلاثه نظام و مخصوصا رئیس جمهور محترم ان شا الله تلاش کنند و نسبت به ایجاد وزارت امر به معروف و نهی از منکر در دولت جمهوری اسلامی اقدام نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: