شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۱:۴۵
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۴۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
در راستای بهبود اعزام راهیان نور دانش آموزی
جلسه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در روز چهارشنبه مورخه 93/10/24 در دفتر فرماندهی محترم ناحیه با موضوع راهیان نور برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار اختصاصی بسیج دانش آموزی پاسارگاد: در این جلسه  که فرماندهی محترم ناحیه ، مسئول محترم حوزه نمایندگی،ریاست محترم اداره آموزش و پرورش،مسئول بسیج دانش آموزی،اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی،کانون بسیج فرهنگیان حضور داشتند.
 برادر پاسدار حسین زارعی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسارگاد ضمن بیان اهمیت راهیان نور فرمودند: وظیفه مهم امروز مسئولین کشور به خصوص دبیران و مدیران مدارس که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال این مهم به نسل های بعدی می باشد. امروز اردوهای راهیان نور این موقعیت را برای دانش آموزان عزیز ما فراهم کرده تا از نزدیک با مناطق عملیاتی و محل شهادت هزاران شهید آشنا شوند، ما باید جهت برگزاری و کیفیت بخشی به این برنامه های فرهنگی نهایت سعی و تلاش خود را بکارگیریم.
در ادامه برادر جمال رزاقمنش مدیر آموزش و پرورش پاسارگاد با بیان اینکه راهیان نور دانش آموزی هر ساله توسط سپاه و آموزش و پرورش برگزار می گردد گفت: علاوه بر برنامه اردویی یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ است که این برنامه فرهنگی تاثیر بسزایی بر روی اخلاق و فرهنگ دانش آموزان ما دارد
.

در پایان نیز برادر حسین علی مرادزاده فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی پاسارگاد ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی گفت: راهیان نور یک حرکت بزرگ در جهت شناساندن فرهنگ جبهه و شهادت می باشد. پس همگی ما باید دست به دست هم دهیم تا با کیفیت بخشی به این برنامه یاد و خاطره شهدای عزیز را زنده نگه داریم. از مدیران مدارس می خواهیم در جهت راه اندازی و اجرای این اردو نهایت همکاری را داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: