آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸
سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)گفت: پیشتر نیز فرانسه با وضع قوانین ضد اسلامی دشمنی اش را با اسلام و مسلمانان ابراز کرده بود.

عباس توانا با اشاره به وقایع اخیر در پاریس و پس از آن توهین مجدد روزنامه شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) گفت: نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام جزو برنامه ریزی های سیاست مداران غرب بوده است؛ بنابراین چاره اندیشی سردمداران مبارزه با اسلام در برهه های مختلف با ابزار های مختلف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرانسه سردمدار مبارزه با اسلام شناخته می شود، افزود:فرانسه ابایی از مطرح کردن این اسلام ستیزی نداشته است.

سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه وقایع اخیر پاریس و حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو ماجرای ساختگی است، بیان داشت: فرانسه به کمک همین ماجرا موجی علیه مسلمانان ایجاد کرد.

 توانا تصریح کرد: پیشتر نیز فرانسه با وضع قوانین ضد اسلامی دشمنی اش را با اسلام و مسلمانان ابراز کرده بود.

وی با اشاره به اینکه قرائن نشان دهنده آن است که غرب بدنبال القای یک فضای ضدامنیت جهانی توسط مسلمانان است، تصریح کرد: ساخت گروهک های تروریستی و پشتیبانی تسلیحاتی از آنان و پوشش خبری آنان به اسم جنایات اسلام، طراحی حوادثی چون گروگان گیری در استرالیا و در نمونه اخیر در فرانسه همگی حاکی از یک اراده برنامه ریزی شده برای تخریب وجهه عمومی مسلمانان در جهان است.

سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه باید توجه داشت که سیاست غرب بر پایه عملکرد های مولتی فکتوریال طرح ریزی شده است،گفت: همزمان با وقایع اخیر تحولات منطقه ای اسلام، مذاکرات هسته ای و نیز وقایع تروریستی سوریه از مواردی است که به کمک یک نشریه با تیراژ 3 میلیون قابل استتار خبری است.

این فعال دانشجویی با اشاره به موضع ایران در مقابل این توهین، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان داعیه دار اصلی روش و منش اسلام ناب الگو کشورها و افواهی قرار دارد که حق طلبانه بدنبال شناخت اسلام هستند.

توانا در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با توهین جز اصلی ذات انقلاب اسلامی است تا جایی که شروع نهضت اسلامی ایران نیز با محوریت مبارزه با وضع قوانین کاپیتولاسیون آغاز شده است، اظهار داشت: اقدام صورت گرفته علاوه بر دارا بودن شرایط فرهنگی و در بعد دیپلماسی عمومی باید اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه بین الملل نشان دهد که متاسفانه رفتار تیم وزارت خارجه این را نشان نمی دهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: