یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
به همت حوزه بسیج دانش آموزی:
جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی نی ریز در اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
به گزارش تنویر نی ریز از حوزه بسیج دانش آموزی، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی نی ریز در اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
در این جلسه سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز در رابطه با اهمیت بسیج دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی امروز از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید همگی دست به دست هم دهیم و این امر را در مدارس بین دانش آموزان تقویت کنیم.
وی افزود: بحمدالله امروز در ارزیابی های به عمل آمده حوزه بسیج دانش آموزی نی ریز در جایگاه اول تا سوم استان قرار دارد و این موضوع می طلبد که در زمینه های مادی و معنوی تلاش کند و ادامه برنامه های خود را با محوریت اقام نماز جماعت در مدارس انجام دهد.

در ادامه برادر پاسدار سید محمد حسین فقیه فرمانده بسیج دانش آموزی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی خلاصه گزارشی را از وضعیت بسیج دانش آموزی از ابتدای سال تحصیلی تا به امروز ارائه داد و موارد مورد بحث در جلسه را برای اعضا عنوان کرد.

 محمد اکتسابی مدیرآموزش و پرورش نی ریز در رابطه با مباحث مطرح شده ضمن تاکید بر اقامه نماز جماعت در مدارس افزود: آموزش و پرورش نی ریز مثل همیشه آمادگی خود را در جهت همکاری با بسیج دانش آموزی و اجرای برنامه ها اعلام می دارد.

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی حوزه بسیج دانش آموزی

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی حوزه بسیج دانش آموزی
نام:
ایمیل:
* نظر: