يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۵:۴۸
کد خبر: ۴۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
حمید بهمنی کارگردان سینما :
درپی اهانت روزنامه " شارلی ابدو" حمید بهمنی، کارگردان شیرازی، علیه این اقدام متنی را صادر نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، درپی اهانت روزنامه " شارلی ابدو" حمید بهمنی، کارگردان شیرازی، علیه  این اقدام متنی را صادر نموده است.

 

در این متن آمده است:

 

 

"الله  الحق"

آقا جان می خواهم با شما صادقانه حرف بزنم، آقا جان در این وا مصیبت دنیای هرزه و بی تکلیف  با می را کوتاه تر از اهانت به ساحت مقدس شما پیدا نکرده اند. آقای ما ، ای که دار و ندار ما و عالم امکان همه و همه به عشق تو و خاندان مطهرت آفریده شده ما را ببخش ، من هنرمند نان شما را خوردم و هیچ کاری برای مظلومیت محض شما نکردم،  نه برای تو بلکه برای خاندان عزیزت هم نکردم آقای من دستان پر مهرت را می بوسم و در و درپیشگاه نورانی شما زانو می زنم به عشق تو وبر خاندان پاکت درود می فرستم که اگر شما نبودید همچنان انگشتمان تا انتها در گوشمان بود و تا قیامت در خواب جهل بودیم آقا جان؛ من و ما را و همه ی ما را که در قاموس هنر، مثلاً جمع شده ایم که کاری کنیم تا فرهنگ جاودانه اسلام را به منصه ظهور برسانیم یا بر قالب تصویر آن چیزی بنشانیم که جز رضای حق و خود وجود نازنینشان نباشد؛ اما متاسفانه چیزی را بر رسانه های دیداری و شنیداری ننشاندیم و ببخش آقا جان سالهای فراوانی است که ساحت مقدس شما توسط کسانی که دستانشان با شیطان رانده شده گره خورده توهین می شود، و من نوعی که نان شما را در این  مملکت پرنعمت می خوریم کاری نکردیم و نخواهند گذاشت که کاری کنیم، شما و خاندان پاکت بسیار مظلوم هستند اگر چه مظلومیت شما، بیشتر از من بی کفایت است که کاری نکردم برای وجود مطهرتان ،که دشمن شما به خود اجازه توهین دهد.

 

آقا و سید ما ، ای رسول خدا ، ای پاک ترین مردان هستی، ای که جان و مال و آبروی خود را برای آدم شدن ما به حراج گذاشتی، اما من نوعی پس از هزاروچهارصد سال  هنوز نمی دانم چگونه شما را تقدیرکنم چه رسد به تبلیغ در دنیای امروز .

 

زمان ما جز پلشتی و کشتار مردم بی دفاع و خدشه دار کردن اسلام عزیز فقط و فقط برای آن است که این هدیه الهی که با وجود مقدس و نازنینتان به ما ارزانی شده را به شکل شیطان سفتی معرفی کنند که متأسفانه کرده اند. اما زهی خیال باطل پشتبانی عظیم الهی از وجود مطهر شما و خاندان عالی مقام آن برزگوار و جانشینیان برحق که همان ولایت فقیه می باشد بگونه ای نیست که اسلام عزیز با هر بادی بلرزد و با هر نسیمی خدشه دار شود اگر چه سیلی محمکی به گوش بعضی از هنرمندان و بعضی از مدیران بی درد و بی غصه خورده است اما به لطف و مرحمت الهی و بواسطه حقیقت پاک شما تا دنیا دنیا خواهد بود و در روز جزا با عنایت ویژه و جود مبارک شما و اذن خاندان مطهرت دروازه های بهشتت  را بر روی کسانی که از تو دفاع کردند و اسلام راستین و در یک کلام اسلام ناب محمدی صل الله علیه واله به معنای واقعی ترویج و تبلیغ کرده اند ، خواهی گشود.

 

خداوندا، به من لیاقت بده تا بتوانم سرباز راستین واقعی پیامبرت باشم ، خداوندا تو را قسم می دهم به وجود نازنین و اسوه حسنه و پیامبر گرامیت که همه ی عالم و دنیا و آخرت را به عشق او آفریدی  هنرمندی شویم که در صف مقدم مبارزه فرهنگی باشیم که نگذاریم به وجود مطهرتان و خاندان پاک شما خدشه ای وارد شود. خداوندا به هنرمندان ما  بیداری وبه روشنفکران ما عقل به مدیران ما  فهم وبه مسئولان ما دانائی عطا بفرما.  آمین یا رب العالمین

صل الله علیک یا رسول الله

حمید بهمنی"

 منبع : آوینی فیلم

نام:
ایمیل:
* نظر: