شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
شهید رجایی با خود عهد کرده بود همیشه بعد از خواندن نماز غذا بخورد / نارضایتی پدر و مادر از اولاد باعث عدم قبول عبادات می گردد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قادرآباد مردم شهر قادرآباد با حضور خود نماز جمعه این هفته را به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی برگزار کردند.
حجت الاسلام حسینی در حطبه اول با شمردن صفات مومن و اهمیت نماز اول وقت گفت: شهید رجایی با خود عهد کرده بود همیشه بعد از خواندن نماز غذا بخورد و اگر این کار را انجام نداد یک روز روزه بگیرد.
وی در ادامه گفت: از جمله دلایل عدم قبول عبادات و نماز خوردن شراب است که امام علی  (ع) نیز در این باره فرمود: هرکس شراب بخورد تا چهل شبانه روز اعمالش مورد قبول واقع نخواهد شد. 
وی در خطبه دوم ضمن توصیه مردم به تقوای الهی ماسبتهای هفته آینده گفت:
چهارم بهمن روزی است که بختیار ملعون دستور داد تا تمام فرودگاه های کشور بسته شود تا امام خمینی (ره) نتوانند به ایران بیایند.
یکشنبه 4 ربیع الثانی سالروز میلاد باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی هست که به زعم ایشان قطب معنوی در شهر تهران حرم شاه عبدالعظیم به شمار می آید.
ششم بهمن ماه سالروز قیام مردم آمل و آماده نمودن هزار سنگر توسط مردم جهت مبارزه با رژیم شاه از دیگر مناسبت های این هفته بود که مورد اشاره قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره  به 8 ربیع الثانی سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسن عسکری این روز را به حضرت صاحب الزمان (عج) و عموم مردم تبریک و تهنیت گفت.
حجت الاسلام حسینی ضمن محکومیت اقدام تروریستی اسراییل و شهادت 8 نفر از نیرو های اسلام از جمله فرزند برومند عماد مغنیه و نیز سردار سپاه اسلام سردار الله دادی ترس و به هم ریختگی اسراییل در پی هشدار سید حسن نصر الله به آنان را برای مردم یادآور شد.
در پایان نیز خطاب به جوانان اروپا و آمریکا گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز در نامه خود فرموده است تنها راه پی بردن به حقیقت در این برهه از زمان تحقیق و تدبر در قرآن کریم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: