کد خبر: ۴۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
مسئول بسیج اساتید واحد کازرون عنوان کرد:
مسئول بسیج اساتید واحد کازرون: همکاری بین دانشگاه و نیروگاه موجب آموزش بهتر نیروی متخصص و متعهد می‌‎شود و بازخورد این تعامل و همکاری در راستای تأمین نیروی فنی و کارآمد در جامعه می‌‎شود.

به گزارش بسیج اساتید فارس، جمعی از اعضای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به همراه تعدادی از روحانیون این شهرستان از بخش‌های مختلف سومین نیروگاه سیکل ترکیبی کشور در کازرون بازدید کردند.

آمادگی واحد کازرون برای همکاری با واحدهای صنعتی/آموزش نیروهای متخصص و متعهد

حجت‌الاسلام دکتر علیاکبر عارف مسئول بسیج اساتید واحد کازرون در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون با قدردانی از مدیریت و پرسنل این نیروگاه گفت: امید است دانشجویان رشتههای برق دانشگاهآزاد اسلامی واحد کازرون همچون گذشته و بدون دغدغه بتوانند دروس کارآموزی و عملی خود را در نیروگاه دنبال کنند.

مسئول بسیج اساتید واحد کازرون افزود: همکاری بین دانشگاه و نیروگاه موجب آموزش بهتر نیروی متخصص و متعهد می‌شود و بازخورد این تعامل و همکاری در راستای تأمین نیروی فنی و کارآمد در جامعه می‌شود.

عارف گفت: آماده همکاری با واحدهای صنعتی در سطح منطقه و شهرستان هستیم و مشکلات مربوطه به صنعت را در جلسات هم‌اندیشی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم و دانشگاه با دید مثبت در کنار صنعت همکاری و همراهی می‌َکند.

پایان خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: