کد خبر: ۴۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
یکبار دیگر اقدام بی شرمانه مشرکان متجدد با حمایت دشمن قسم خورده اسلام، رژیم غاصب صهیونسیتی قلوب مسلمانان عالم را آزرده و فریاد خشم و انزجار از استکبار جهانی را در سراسر جهان طنین انداز کرده است و چهره منحوس نفاق و تزویر استکبار جهانی را برای آزادگان عالم نمایان تر ساخته است.


به گزارش بسیج اساتید فارس، اساتید بسیجی دانشگاههای کازرون ضمن بازدید از شهرک صنعتی طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن نشریه شارلی ابدو فرانسه رسما به کمپین جهانی عشاق محمد پیوستند.

متن بیانیه که توسط مهندس دیوانی قرائت شد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای محمد! درود خدا بر تو باد آنگاه که خانه دوست آکنده از عطر عاشقانگی ها شد و نجوای نمازت دل از آسمانها ربود.

یکبار دیگر اقدام بی شرمانه مشرکان متجدد با حمایت دشمن قسم خورده اسلام، رژیم غاصب صهیونسیتی قلوب مسلمانان عالم را آزرده و فریاد خشم و انزجار از استکبار جهانی را در سراسر جهان طنین انداز کرده است  و چهره منحوس نفاق و تزویر استکبار جهانی را برای آزادگان عالم نمایان تر ساخته است.

پیوستن اساتید بسیجی به کمپین عشاق محمد(ص) به دعوت حلقه علمی شهید علی محمدی

ما اساتید بسیجی دانشگاههای کازرون توهین مجله شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی و همچنین حمایت دولت های غربی و صهیونیستی از این موضوع به بهانه آزادی بیان، را محکوم کرده و مراتب انزجار و خشم خود را از این اقدام بی شرمانه  به گوش صهیونیستهای جنایتکار و عوامل آنها در کاخ الیزه می رسانیم و با پیوستن به کمپین جهانی عشاق محمد(ص) بار دیگر ارادت و عشق خود را به خاتم انبیاء اعلام میداریم.  

پایان خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: