دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۲۷:۴۷
کد خبر: ۴۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
مسئول علمی پژوهشی فناوری ومرکز رشد شهدای هسته ای سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز
مسئول علمی پژوهشی فناوری و مرکز رشد شهدای هسته ای سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: نخستین کارگاه آموزشی جشنواره علمی تفکر خلاق منطقه جنوب کشور در رشته های شش گانه مانند ایده پردازی، هوافضا، سازه های ماکارونی، بازی های فکری،دومینو و روبیک در سالن شهید اسلام نسب شلمچه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، مسئول علمی پژوهشی فناوری و مرکز رشد شهدای هسته ای سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: بزودی چهار استان جنوبی کشور، کرمان، بوشهر، هرمزگان، و کهکیلویه و بویر احمد مهمان جشنواره بزرگ علمی تفکر خلاق شش گانه منطقه جنوب کشور  که به میزبانی شهر مقدس شیراز برگزار می شود خواهند بود.  
ماریا سعیدی منش: هدف ازبرگزاری این کارگاه را ایجاد روحیه مشارکت علمی و همکاری دانش آموزان ،تقویت قوه تخیل، خلاقیت و مهارت های ذهنی ، ایجاد رقابت علمی سالم و هیجان انگیز و شکوفایی قوه ابتکار و خلاقیت در بین جوانان و نوجوانان خواند.
مسئول علمی پژوهشی فناوری و مرکز رشد شهدای هسته ای سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، ورود به شبکه های اجتماعی را فرصتی مناسب در جهت رشد و ارتقای معنویت با راهکارهای مثبت در بین جوانان و نوجوانان خواند و افزود : با ورود به عرصه معنویت و استفاده از نخبگان و بزرگان دینی و علمی کشور می توان محتواهای مناسبی برای این شبکه ها در نظر گرفت و از اندیشه ها و گرایش های منفی به مثبت تغییر داد.
سعیدی منش، شبکه های اجتماعی را یکی از سرگرمی های جوانان و نوجوانان خواند و افزود: مسئولان امر در استان با همکاری آموزش و پرورش می توانند نقش به سزایی در ارایه محتواهای خوب دینی و مذهبی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشند.
 مسئول علمی پژوهشی فناوری و مرکز رشد شهدای هسته ای سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، در حاشیه این مراسم که با حضور حداقل یک صد نفر از مدیران برتر نواحی آموزش و پرورش شیراز برگزار شدادامه داد: نخبگان فرهنگی خاصه مدیران و معلمان مدارس بیشترین و اثرگذارترین نقش و الگو را در تربیت ذهنی، علمی و فرهنگی دانش آموزان دارند که با ایجاد انگیزه و افزایش علاقه در دانش آموزان می توانند نگرش مثبتی را از علم در آنان بپرورانند.  
وی در پایان از برگزاری دومین کارگاه آموزشی در هفته آینده دریکی از پژوهشسرای شیراز  با حضور مدیران و معلمان برتر نواحی چهارگانه شیراز خبر داد. لازم به ذکر است که مدیران برتر مدارس از این کارگاه آموزشی  در جهت رشد علمی و معنویت استقبال کردند.   



نام:
ایمیل:
* نظر: