يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۵:۴۵
کد خبر: ۴۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
36 فجر انقلاب اسلامی بر همگان مبارک.
در این مراسم ،بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش ، فرمانده کلانتری قادرآباد، حمیدرضاطهماسبی خبرنگار ،پولادیان رئیس اداره گاز ،گزارشی از عملکرد یکساله مسئولیتی خود به امام جمعه ارائه نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قادرآباد روز دوشنبه مورخ 13بهمن 1393مسولین بخش مشهد مرغاب(قادرآباد) با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قادرآباد دیدار و با ولایت تجدید عهد و میثاق بستند که راه امام و رهبری را با تمام توان ادامه دهند.
این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط برادر عبداله هاشمی آغاز شد. سپس جمالی طلب بخشدار مشهد مرغاب طی سخنانی گفت:دهه فجر فرصت مناسبی است تا دوران شاهنشاهی را با انقلاب اسلامی مقایسه نمود تا مردم تفاوت قبل از انقلاب و بعد از دوران حکومت شاهنشاهی را بدانند. وی در ادامه از بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی از جمله افتتاح مدرسه توحید ، کارخانه خیار شور ، کلنگ زنی سالن ورزشی در مرغاب و آغاز اجرای پرورش مرغ مادر و افتتاح نمازخانه آموزشگاه عترت در سطح بخش خبرداد که جمعا مبلغ 30میلیارد ریال هزینه شده است.


دیدار مسئولین بخش مشهد مرغاب با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قادرآباد



ستوان دوم حبیبی، رئیس کلانتری قادرآباد نیز گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در بحث امنیت بخش مشهد مرغاب ارائه نمود و گفت: مبارزه با مواد مخدر ، مبارزه با سرغت و اخذ تعهد از ارکستر های شهر از جمله اقدامات انجام شده است.
عبداله هاشمی، رئیس آموزش و پرورش مشهدمرغاب(قادرآباد) نیز در ادامه این مراسم از برنامه های اجرایی در جهت کیفی سازی مدارس بخش خبر داد و گفت:برنامه ای به مدارس ابلاغ شده است تا در مدارس ، کلاس های تدریس را با تلاوت قرآن  آغاز و به نماز جماعت ختم گردد وی تصریح کرد: تمام دانش آموزان از طریق ثبت نام در سایت آموزش و پرورش می توانند در برنامه ورزش حضور داشته باشند. پیگیری بنیاد امر به معروف و نهی از منکر در مدارس . پیگیری طرح عفاف و حجاب و کمیته های طرح تکریم و تجهیز مدارس از دیگر اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش می باشد.


دیدار مسئولین بخش مشهد مرغاب با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قادرآباد
حمیدرضا طهماسبی خبرنگار و ریس اداره گاز نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه قادرآباد خطاب به مسئولین گفت:  وحدت سخن،حرکت کردن به سمت هدف ها  و مبارزه با موانع پیش رو ،باعث حل و فصل شدن مسائل می شود و من از مسئولا بخش کار و تلاش انثلابی می خواهم.
وی افزود: آن هنگامیکه شهید محلاتی از رادیو اعلام کرد (( این صدای انقلاب اسلامی است)) بنده اشک شوق از چشمانم سرازیر شد.



دیدار مسئولین بخش مشهد مرغاب با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قادرآباد


دیدار مسئولین بخش مشهد مرغاب با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قادرآباد





نام:
ایمیل:
* نظر: