کد خبر: ۴۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
سرهنگ حسینی در دیدار با امام جمعه شمالغرب شیراز :
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : ملت ایران با قدرت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی خواهد ایستاد و هرگز تسلیم باج ‌خواهی مستکبران جهانی نخواهد شد .

در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز به همراه جمعی از معاونین این سپاه با حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرک های شمالغرب شیراز دیدار نمودند . در این دیدار صمیمانه ، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ضمن تبریک و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی و تشریح پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است از همین رو در این ایام مبارک بیش از 160 برنامه برای گرامیداشت این دهه مبارک در شمالغرب شیراز برگزار خواهد شد که محتوای بخشی از این برنامه ها به معرفی ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اختصاص یافته است . سرهنگ حسینی در ادامه صحبت هایش با اشاره به این موضوع که پیش از انقلاب اسلامی کشوری عقب مانده بودیم که نقش مصرف کننده برای کالاهای کشورهای غربی را داشتیم افزود اما امروز و به برکت انقلاب اسلامی در زمینه های علمی ، فناوری و پزشکی سرآمد هستیم .

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در ادامه صحبت هایش با اشاره به حضور پرشور و نقش مردم و شهروندان در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بخصوص در شمالغرب شیراز افزود ایستادگی مردم بر روی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نشان می دهد ملت ایران با قدرت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی خواهد ایستاد و هرگز تسلیم باج‌ خواهی مستکبران جهانی نخواهد شد .

حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرک های شمالغرب شیراز نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به تشریح شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) پرداخت .

در ادامه این نشست بخشی از برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شمالغرب شیراز بررسی شد .



نام:
ایمیل:
* نظر: