آخرین اخبار
کد خبر: ۴۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶
جانشین نماینده ی ولی فقیه در سپاه:
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که امت بدون امام خطر ندارد و امام بی امت هم اقتدار ندارد اما امت متصل به امام شکست نخواهد خورد و حالا دنبال این است که نقطه ی اتصال امام و امت را بزند.
حجت اسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع پاسداران سپاه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام، تولد جدید اسلام ناب بود. در واقع انقلاب اسلامی اسلام ناب را زنده کرد و آن آثاری را که متبلور اسلام ناب بود نصیب ما شد. 

وی با بیان اینکه دشمن برای رابطه محکم و قلبی بین امام و امت برنامه دارد افزود: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که امت بدون امام خطر ندارد و امام بی امت هم اقتدار ندارد اما امت متصل به امام شکست نخواهد خورد و حالا دنبال این است که نقطه ی اتصال امام و امت را بزند.

جانشین نماینده ی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: بزرگترین رسالت مربیان حلقه های صالحین و سایر مربیان در سپاه باید تربیت ولایت محوری باشد. قرآن در این باره می فرماید یگانه راه خدامحوری ولایت محوری است. و اگر از ولی فقیه فرمان می بریم چون تجلی ولایت الله است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به حوادث فتنه انگیز در طول تاریخ گفت: زیباترین تعریف از فتنه را امیر المومنین (ع) بیان کردند که «فتنه تاریک کننده است» و وقتی نور از بین برود کسانی که در صراط مستقیم آمدند دیگر مسیر را ادامه نمی دهند.
 
وی با اشاره به ملزومات جنگ نرم افزود: خاکریزی که امروز می تواند جلو دشمن را بگیرد معارف ایمانی و اعتقادی است که باید این مهم در همه ی اقشار تقویت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: