شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۷:۰۲
کد خبر: ۵۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تهران، چهاردهمین دوره این جشنواره در شیراز نیز در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس وبه نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تهران، چهاردهمین دوره این جشنواره در شیراز نیز طی روزهای 15 تا 20 بهمن ماه جاری در حال برگزاری است.

در سال جاری به دلیل کمبود منابع مالی تنها 10 فیلم به جشنواره فیلم فجر شیراز راه یافت ضمن اینکه مکان اکران این فیلم‌ها نیز به دو مکان واقع در تالار حافظ و سینما سعدی شیراز کاهش یافت.

تالار حافظ در طی ایام برگزاری این جشنواره در دو سانس 18:30 و 20:30 و سینما سعدی نیز در سه سانس 16 ، 18:30 و 20:30 میزبان علاقه‌مندان به عرصه سینما هستند.

در نخستین روز اجرای این جشنواره یعنی 15 بهمن فیلم‌های ارغوان به کارگردانی کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار و عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی طی سانس‌های مختلفی در این دو مکان به نمایش درآمدند.

فیلم‌های حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان‌زاده، آزادی مشروط به کارگردانی حسین مهکام و ارغوان نیز در روز 16 بهمن اکران شدند.

در 17 بهمن نیز فیلم‌های چاقی به کارگردانی راما قویدل، ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و حکایت عاشقی به روی پرده رفتند.

امروز، 18 بهمن نیز فیلم ناهید در ساعت 16 در سینما سعدی و ساعت 20:30 نیز در تالار حافظ اکران می‌شود ضمن اینکه فیلم چاقی نیز در ساعت 18:30 در سینما سعدی و خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسنی به ترتیب در ساعت 18:30 در تالار حافظ و 20:30 در سینما سعدی شیراز به نمایش گزارده می‌شود.

فیلم‌ خانه دختر فردا نیز در ساعت 16 در سینما سعدی اکران می‌شود و طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی نیز در سانس 18:30 در سینما سعدی و 20:30 در تالار حافظ و فیلم نزدیکتر به کارگردانی مصطفی احمدی در سانس 18:30 تالار حافظ و 20:30 سینما سعدی به روی پرده خواهند رفت.

20 بهمن به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره چهاردهم فیلم فجر شیراز اختصاص دارد که در ساعت 18:30 در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود ضمن اینکه فیلم نزدیکتر نیز بعد از این مراسم در ساعت 20:30 اکران می‌شود و در ساعت 16 سینما سعدی میزبان تماشاگران فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان و در ساعت 18:30 نیز فیلم طعم شیرین خیال می‌شود.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: