دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۹:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز برنامه های شاخص روز هشتم دهه فجر، را همایش پیشگیری از دیابت وجشن دهه فجر در سالن شهید اسلام نسب شلمچه توسط حوزه حضرت نجمه (س)، شب شعر توسط حوزه سه حضرت رقیه (س)، جشن بزرگ انقلاب اسلامی همراه با نمایشگاه روح ا... در مجتمع شهید مدرس توسط حوزه هفت حضرت هاجر(س) و جشن انقلاب توسط حوزه یک حضرت خدیجه(س) را از برنامه های مهم این روز نام برد.
 به گزارش روابط عمومی سپاه  ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز، مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج)  ضمن  تقدیر و تشکر از زحمات بسیجیان و فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاه ها، دیدار از خانواده معظم شهدا و یادواره شهدا در محله تاریخی فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری همایش نقش آراستگی زن در استحکام خانواده توسط حوزه فاطمه الزهرا(س) بسیج ادارات را از برنامه های اجرایی این روز خواند.
سروان روزبهی، همایش فجرآفرینان اصناف و کسبه،مسابقه دارت و طناب کشی، اجرای مسابقه اذان در مسجد الزینب را به ترتیب توسط حوزه شهیده نسرین افضل وحوزه یک حضرت خدیجه(س) و پایگاه حضرت ولی عصر (عج)عنوان کرد.  
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج)، در ادامه افزود:حوزه حضرت نرجس(س)، نیز در این روز 15 هزار صلوات که توسط بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع) انجام می شود را نذر سلامتی آقا امام زمان و سلامتی مقام معظم رهبری و شادی روح شهدا و امام شهدانمودند .
 روزبهی خاطر نشان کرد: حوزه 8 ادارات نیز در این روز جلسه راهبردی ادارات در اداره میراث فرهنگی و گردشگری و حوزه 7 حضرت هاجر(س) نیز جشن انقلاب و برپایی نمایشگاه امام خمینی (ره) را با حضور خانواده های فرماندهان پایگاهها و شورای حوزه به نمایش می گذارند در این زمینه همایش دجالواره نیز در پایگاههای شهید احمدی روشن، 14 معصوم، نیز برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، اذعان داشت:حوزه بلال نیز پخش کلیپ به مناسبت نیروی دریایی و جشنواره فیلم عمار را در پایگاه شهید طهمورثی برای بسیجیان به نمایش می گذارد و در ادامه این برنامه ها حوزه 3 امام حسین(ع) نیز جشن بزرگ دهه فجر را در حسینه علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می کند.
سروان روزبهی در ادامه ضمن اجرای خوب برنامه های دهه فجردر حوزه ها گفت : دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران توسط حوزه  امام حسن(ع) کارگری، برگزاری مسابقه کتاب خوانی در حوزه حضرت نجمه (س) و برگزاری مسابقه دارت توسط حوزه اصناف سید الشهدا و برگزاری مسابقات ورزشی و نشست با موضوع  فضای مجازی ، واتس آپ توسط حوزه 3 بسیج دانش آموزی حضرت سمیه (س) و  برگزاری دوره آموزشی بدو ورود یاران توسط حوزه حضرت اسما جهت ورود عادی و جذب بسیجیان پایان بخش برنامه های اجرایی این روز می باشد .  



نام:
ایمیل:
* نظر: