گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۵۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی:
حضور سردارانی چون سلیمانی و شهید اسکندری در خط مقدم مبارزه با گروهک های داعشی قدرت واقعی ایران را نشان داده و واهمه ای در دل دشمن انداخته است.

جشن انقلاب در دانشکده فنی امام رضا علیه السلام شهر نوراباد ممسنی با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام علی عیسه السلام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رسول محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با تمامی انقلاب های جهان متفاوت است چون علاوه بر سیاست به مذهب و مردمی بودن نیز دقت کرده است.

دست آوردهای انقلاب بسیار زیاد است و در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ، مذهبی و ... می توان مشاهده کرد. البته مردم حق دارند و باید این نظام بیشتر از اینها خدمات به آنها ارائه دهد چرا که در مهمترین صحنه ها این مردم بودند که حضور داشتند و انقلاب را حفظ کرده اند اما نباید از خدمات ارزنده ی دولت ها غافل شد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و دنیا گفت: انقلاب مردمی و اسلامی ایران توانسته برای بسیاری از آزادگان الگو شود و در بسیاری از کشورها تله لو پیدا کرده و نظام اسلامی در دل بسیاری از مردم جهان جا باز کرده است.

وی گفت: مقاومت کشور اسلامی ایران و سپاه و بسیج در مقابل داعش بر این محبوبیت افزوده است حضور سردارانی چون سلیمانی و شهید اسکندری در خط مقدم مبارزه با گروهک های داعشی قدرت واقعی ایران را نشان داده و واهمه ای در دل دشمن انداخته است.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: فرهنگ آزادی و استقلال این نظام اسلامی، فرهنگی است که خط مش بسیاری از کشورها چون یمن شده است و مردم به دنبال آزادی ، استقلال و مردم سالاری دینی هستند.

وی با اشاره به قدرت های سیاسی و فرا منطقه ای کشور افزود: در مقابل تمام قدرت های کسب شده دشمن بیکار ننشسته و با ابزارهای مختلف چون جنگ نرم و جنگ اقتصادی به دنبال تضعیف کردن کشور است. آنها می خواهند قدرت کشور را از نظر هسته ای و موشکی ضعیف کنند. اما باید بدانند قدرت اصلی کشور فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج است.

یکی دیگر از ابزار های دشمن در ضعیف کردن نظام اسلامی ایران، اسلام هراسی است که نمونه ی آخر آن هتک حرمت به پیامبر گرامی بود  البته این کار روزنامه ی فرانسوی به ضرر خودشان تمام شد و جهانیان در فضای سایبری دیدند که جوانان و مسلمانان چگونه ارادت خود را به حضرت محمد (ص) نشان دادند و تصاویر خود را همراه با پوستر این پیامبر بزرگ منتشر کردند و خود را عاشقان محمد خواندند.

وی خطاب به جوانان و دانشجویان دانشکده فنی امام رضا و حوزه مقاومت بسیج امام علی گفت: وظیفه جوانان دشمن شناسی است و باید با بصیرت و آگاهی بهترین عکس العمل را در مقابل نقشه های شوم دشمنان نشان دهند. مقام معظم رهبری در نامه ای جوانان آمریکایی رامورد خطاب قرار می دهد این نشان می دهد که جوانی فرصتی برای کسب آگاهی و بصیرت است و باید از این فرصت استفاده کرد.

پایان گزارش
نام:
ایمیل:
* نظر: