گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۵۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
فرمانده حوزه شهید چمران ناحیه نورآباد به همراه تعدای از پرسنل حوزه از خانواده های معظم شهدای روستای عالیوند سرکشی نمود .
شهرام عربزاده در حاشیه این دیدارها بیان داشت : شهیدان سالکان راستین راه حق و حقیقتند که برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و رهبری به پیشواز شهادت رفتند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا، غیورمردان و شیرزنانی هستند که به ندای دفاع از اسلام رهبر و مرید خود لبیک گفتند و راه سعادت واقعی را ادامه دادند خاطر نشان شد: آنچه کشور را در مقابل آماج حملات دشمن، حفظ کرده و از گزند استکبار جهانی مصون داشته، اطاعت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب است.

فرمانده حوزه شهید چمران با اشاره به حماسه سازی های شهدای این مرز و بوم اسلامی در دوران دفاع مقدس یادآور شد: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان غیور این مرز و بوم اسلامی است.
سرکشی از خانواده معظم شهدای روستای عالیوند + تصاویرسرکشی از خانواده معظم شهدای روستای عالیوند + تصاویرسرکشی از خانواده معظم شهدای روستای عالیوند + تصاویرسرکشی از خانواده معظم شهدای روستای عالیوند + تصاویرسرکشی از خانواده معظم شهدای روستای عالیوند + تصاویر
نام:
ایمیل:
* نظر: