سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۱:۲۹
کد خبر: ۵۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز :
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز برنامه های شاخص روز نهم دهه فجر، را یادواره شهدای مهدی آبادو میثاق با مردان آسمانی که در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) توسط حوزه بلال و دبیرستان سید جمال اسد آبادی توسط کانون فرهنگیان و حوزه های دانش آموزی، نشست بصیرتی و همایش در خصوص شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر خانواده را از برنامه های مهم این روز نام برد.
به گزارش روابط عمومی سپاه  ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز، مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج)  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیجیان و فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاه ها،مسابقه ورزشی حوزه شهیده نسرین افضل، مسابقه کتابخوانی حوزه یک حضرت خدیجه(س) و برگزاری مسابقه کتاب خوانی (مرحله نهایی ) توسط حوزه اسما را از برنامه های اجرایی این روز خواند.
سروان روزبهی، همایش فجرآفرینان اصناف و کسبه،مسابقه دارت و طناب کشی، اجرای مسابقه اذان در مسجد الزینب را به ترتیب توسط حوزه شهیده نسرین افضل وحوزه یک حضرت خدیجه(س) و پایگاه حضرت ولی عصر (عج)عنوان کرد.  
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج)، در ادامه افزود:حوزه حضرت نرجس(س)، نیز در این روز 15 هزار صلوات که توسط بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع) انجام می شود را نذر سلامتی آقا امام زمان و سلامتی مقام معظم رهبری و شادی روح شهدا و امام شهدانمودند .
 روزبهی خاطر نشان کرد:نصب 15 تابلو تمثال شهدا در روستای کوشک بیدک توسط پایگاه شهدای فجر حوزه امام جواد(ع)، دیدار از آسایشگاه جانبازان و برگزاری مسابقه کتاب خوانی و ورزشی توسط حوزه 8 حضرت نرجس (س) و افتتاح پایگاه مقاومت عتبات عالیات در حوزه 8 ادارات از برنامه های روز نهم خواند.  
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، اذعان داشت: مسابقه کتاب خوانی در پایگاه شهیده لیلا زارع و مسابقه خاطره نویسی در پایگاه صدیقه کبری و شهید چمران  از برنامه های حوزه 7 حضرت هاجر و مسابقه تیر اندازی، و برگزاری جشن انقلاب وهمایش بصیرت در قالب منتظران موعود به ترتیب در حوزه 5 امام محمد باقر و حوزه بلال نام برد.
سروان روزبهی در ادامه ضمن اجرای خوب برنامه های دهه فجردر حوزه ها گفت : حوزه 3 حضرت رقیه نیز جشن بزرگ دهه فجر و حوزه امام حسن نیز مراسم افتتاح واحدهای صنعتی را در شهرک صنعتی برگزار نمود.
بسیج فرهنگیان نیز یادواره شهدا را برگزار کرد و دیدار از جانبازان پیشکسوت توسط بسیج پیشکسوتان  و حوزه سید الشهدا اصناف نیز جشن بزرک روشنگری و تجلیل از خانواده شهدا و یادواره شهدا بسیج فرهنگیان  پایان بخش برنامه های اجرایی این روز می باشد .  


نام:
ایمیل:
* نظر: