کد خبر: ۵۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
به مناسبت فرا رسیدن یوم ا...22 بهمن
به مناسبت فرا رسیدن یوم ا...22 بهمن سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز بیانییه به شرح ذیل صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان باطل کان ذهوقا

انقلاب اسلامی انفجار نور بود. امام خمینی(ره)

سلام بر فجر، سپیده دمی که در طلوعش نور ایمان و عدالت را همچون هدیه ای آسمانی از جانب حضرت ولی عصر(عج) عرضه کرد تا جهانیان را از عطر حضورش سیراب کند. 22 بهمن سالروز خروش عظیم ملت شریف ایران برای نابودی طاغوت ها و نمرودها و فرعون ها فرا رسید. بهمن ماه یادآور روزهای به یاد ماندنی ورود امام عزیز به خاک میهن اسلامی پس از سال های متمادی تبعید، و حماسه مردم ما در پیروی از آن یادگار پیامبران و اولاد پاکش و نیز یادآور شهیدان گلگون کفنی است که با اهدای خون خود، درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.

ملت ایران در حالی وارد جشنهای دهه فجر شد که فتنه های مستکبران و ایادی استکبار همچون رژیم نامشروع، جهان خوار و کودک کش صهیونیستی و حکومت های استبدادی و دست نشانده در منطقه حتی با توسل به حربه خودساخته داعش نیز نتوانستند صدای اسلام خواهی ملت های مسلمان در منطقه را خاموش کنند و اینک در سی و ششمین بهار انقلاب، ندای دعوت به توحید این ملت بزرگ از زبان شیوا و رسای ولی امر مسلمین جهان و پیشوای آزادی خواهان و حق پرستان مرزهای جغرافیایی را در هم نوردید و جامعه جوان اروپا و آمریکا را خطاب قرار داد تا با این روشنگری پایه های حکومتی استکبار بیش از پیش متزلزل گردد و حرکت قهقرایی دنیای استکبار را تا نابودی تسریع بخشد.

راهپیمایی 22 بهمن نماد آمادگی و حضور ملت ایران در صحنه است. حضور حماسی مردم در روز 22 بهمن هر سال به عنوان عاملی بازدارنده در برابر توطئه ها و دسیسه های آمریکا در فضای سیاسی کشور است و ما پاسداران و بسیجیان ناحیه حضرت محمد رسول ا... (ص) همپای ملت بزرگوار ایران در سالگرد پیروزی انقلاب به خیابان ها خواهیم آمد و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرخواهیم داد تا ضمن بیعت مجدد با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... امام خامنه ای(مدظله) بار دیگر یک صدا و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی پر شکوه و به یاد ماندنی یوم ا... 22 بهمن شرکت نموده تا حماسه دیگری خلق نماییم و همه دشمنان و بدخواهان این ملت را از هر گونه طمع ورزی به حریم استقلال و آزادی خود مایوس کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: