کد خبر: ۵۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
طی بیانیه ای اعلام شد/
جامعه ورزش استان فارس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با عزمی راسخ و پرشور تر از گذشته همگام باسایر اقشار مختلف مردم فارس در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه حضوری گسترده خواهند داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس  در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است از این رو جامعه ورزش فارس وظیفه خود می داند که در این راهپیمایی تاریخی به دنیا نشان دهد که هنوز هم با آرمان های معمار انقلاب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب وفادار است.
این بیانیه افزوده است: اکنون که کشورمان توسط ایادی استکبار تحت فشار اقتصادی قرار گرفته باید به آنها نشان دهیم که این تحریم ها و تهدیدهای سیاسی هیچ تاثیر منفی در روحیه انقلابی مردم نخواهد گذاشت، چرا که ما نشان دادیم عزم خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی جزم کرده و همان شعار، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سال 57 را یک بار دیگر طنین انداز خواهیم کرد.
در پایان این بیانیه آمده است: هم صدایی جامعه ورزش فارس در 22 بهمن ماه تجدید خاطرات 36 سال حضور موثر در تمامی عرصه های مختلف است.
جامعه ورزش فارس از ساعت 9:30 روز چهارشنبه 22 بهمن ماه در میدان شهدا حضور بهم خواهند رساند و سپس به سمت مسیر راه پیمایی حرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: