کد خبر: ۵۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
فوتبال دسته سوم کشور/
تیم فوتبال کارا شیراز در مسابقات فوتبال دسته سوم کشور برابر شهرداری اراک شکست خورد اما همچنان در صدر جدول باقی ماند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس این بازی که عصرچهارشنبه از هفته هشتم گروه ب این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با یک گل مغلوب حریف خود شد.
این بازی که در یک هوای بارانی و زمینی لغزنده برگزار شد تاثیر نامطلوبی درکیفیت بازی گذاشته بود از این رو توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و تیم ها سعی داشتند از روی ضربات ایستگاهی به گل برسند که این اتفاق برای تیم میهمان رخ داد و آنها از روی یک ضربه کاشته به گل برتری دست یافتند، اگر چه تیم میزبان نیز برتری نسبی نسبت به حریفش در طول بازی داشت.
دردقیقه 80 پشت محوطه هیجده قدم تیم کارا خطایی رخ داد که داور این خطا را برای تیم شهرداری تشخیص داد و اعتراض بازیکنان تیم کارا هم نتیجه ای در برنداشت و همین خطا با ضربه خوب جعفر بیاتانی درون دروازه میزبان جای گرفت .
تیم کارا هم که شایسته شکست دراین بازی نبود حملات زیادی را روی دروازه حریفش به وجود اوردکه هر بار با بی دقتی مهاجمین و لغزندگی زمین از دست رفت تا تیم میزبان برغم شکست در خانه اما همچنان در صدر جدول باقی بماند.
در دیگر بازیهای برگزار شده این گروه تیم برق شیراز در شهرستان فیروزآباد با یک گل مغلوب تیم شهرداری این شهر شد و تیم پویندگان تلاش مرودشت هم با یک گل در بوشهر مغلوب شاهین این شهر شد.
در گروه ب این مسابقات 12 تیم حضور دارند که پس از انجام بازیهای گروهی، دو تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: