آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
مسئول دفتر بسیج دانشجویی آباده خبر داد:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده از اعزام دانشجویان بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی به مشهد مقدس خبر داد.

تعداد 45 نفر از دانشجویان بسیجی جهادگر شهرستان آباده صبح امروز به مدت یک هفته  جهت برگزاری نشست تشکیلاتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

در حاشیه این اعزام میثم خداداد مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده اظهار داشت: دانشجویان شرکت کننده در این سفر مقدس، ضمن زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا نسبت به اجرای برنامه های تشکیلاتی بسیج دانشجویی سال 94 به­ ویژه اردوهای جهادی توجیه می شوند.

وی افزود: دانشجویان بسیجی شهرستان آباده در تابستان سال 93 در قالب گروه های جهادی در منطقه محروم این شهرستان به انجام فعالیت های محرومیت زدایی، فرهنگی، بهداشتی و سلامت پرداخته اند که موجبات خشنودی و رضایت اهالی منطقه را فراهم کرده است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده با تقدیر و تشکر از نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی به دلیل همکاری در برگزاری این نشست تشکیلاتی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوان جوانان را برای مسئولیت‌های اجرائی آماده کنیم باید زمینه حضور آنها در مناطق محروم برای انجام فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی را فراهم کرد تا بتوانند خود را از درون بسازند.

خداداد با اشاره به نقش موثر اردوهای جهادی در کمک به محرومان اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است.

وی یک از اهداف اردوی جهادی را خود سازی دانست و تصریح کرد: در صورت وجود تفکر و روحیه بسیجی در کارها، فعالیت‌ها به خوبی انجام شده و مشکلات برطرف می‌شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به  مناطق محروم با داشتن روحیه جهادی گفت: یکی فواید اردوهای جهادی افزایش امید و دلبستگی مردم مناطق محروم به نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: