کد خبر: ۵۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
توسعه پایدار روستایی وعشایر
همایش چشم انداز توسعه پایدار روستایی در برنامه ششم توسعه کشور با حضورسرپرست معاونت فنی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر برگزار گردید.

همایش چشم انداز توسعه پایدار روستایی در برنامه ششم توسعه کشور با حضور سرپرست معاونت فنی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر، همایش ملی چشم انداز توسعه پایدار روستایی در برنامه ششم توسعه کشور با رویکردی راهبردی به تولید،اشتغال و افزایش بهره وری مناطق روستایی روز چهارشنبه 15 بهمن ماه سالجاری در دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این همایش سیدحمید کلانتری(معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، دکتر حمید پورمحمدی گل سفیدی(معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) و دکتر فرشاد مومنی (اقتصاد دان) سخنرانی داشتند.

همچنین عباس باقری سرپرست معاونت فنی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر نیز از سخنرانان این مراسم بود که در سخنان خود به تشریح نقش بیمه اجتماعی در توسعه پایدار روستایی پرداخت.

در نمایشگاه جانبی همایش نیز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر حضور پررنگی داشت و غرفه صندوق با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

شایان ذکر است مهدی ملکی، مرتضی طالب نژاد، علی مظفری، خردیار نصیری و محبوبه اکبری کارشناسان  صندوق در پنل های تخصصی همایش حضور یافته و نظرات کارشناسی خود را در خصوص 250 مقاله ارائه شده در همایش ارائه نمودند.

توانمندسازی و ظرفیت سازی در توسعه پایدار روستایی،حمایت اجتماعی و نظام بیمه روستایی،سلامت،رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی،فقرزدایی،کاهش نابرابری های اجتماعی از مواردی بود که در پنل های تخصصی مورد تاکید کارشناسان صندوق قرار گرفت.

گفتنی است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر از حامیان اصلی این همایش بود و اکبر محمد زاده و خردیار نصیری از اعضای شورای راهبری این همایش ملی بوده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: