آخرین اخبار
کد خبر: ۵۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
تا پایان سال جاری صورت می گیرد؛
مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی فارس از اعزام هفت هزار دانشجوی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور تا پایان سال جاری خبرداد.

میثم فضل الله پور، مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی فارس در جلسه ستاد راهیان نور دانشجویی استان فارس،  با اشاره به اردوهای راهیان نور دانشگاه‌های فارس اظهار داشت: اعزام دانشجویان دانشگاه ها به اردوهای راهیان نور دانشگاهی با شعار از دانشگاه تا دانشگاه  از ۲۱ بهمن ماه تا ۱۸ فروردین ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه نخستین اعزام، ۴۵۰ نفر از دانشجویان استان فارس به غرب و شمال غرب کشور بوده است افزود: : تا پایان سال جاری اعزام ۷۰۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در نظر گرفته شده که تا کنون ۷۰۰ نفر از آنها اعزام شده‌اند.

 

 مدیر فرهنگی  ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اینکه ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز و دو دستگاه اتوبوس از دانشگاه آزاد به مناطق جنوب اعزام شدند، اضافه کرد: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروند کنار، طلائیه، فکه، خرمشهر و یادمان های اهواز بازدید می کنند.

  

وی با بیان اینکه اردو های راهیان نور با استقبال دانشجویان زیادی روبه رو است، تصریح کرد: اما امسال به علت ظرفیت محدود و بالا رفتن هزینه های و حمایت نکردن بعضی از دانشگاه ها تعداد اعزام ها کمتر شده است.

 

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس بیان داشت: ۷۰ درصد از اعزام دانشجویی امسال را دانشجویان ورودی جدید و سال اول به دلیل تاثیرپذیری بهتر و بیشتر با آرمان های دفاع مقدس، تشکیل می‌دهند.

 

فضل الله پور در پایان با اشاره به اینکه امسال از راویان خواهر وبرادر برای روایت گری مناطق استفاده می‌شود، بیان داشت: انتظار می‌رود در ابن گونه مباحث فرهنگی دانشگاه و سایر اعضا حمایت های لازم را با سازمان بسیج دانشجویی داشته باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: